| کد خبر: 184029 |

◄ هزارشهروند تهرانی میثاق‌نامه هوای پاک را امضا کردند

جمع‌آوری امضا برای این میثاق‌نامه علاوه بر ایستگاه‌های منتخب مترو، در خانه‌های سلامت و سراهای محله انجام خواهد شد و سپس در شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا خواهد کرد.

تین نیوز

تعداد امضاهای شهروندان تهرانی پای میثاق‌نامه هوای پاک در ایستگاه‌های مترو و خانه‌های سلامت از مرز 1000 امضاء گذشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران، امضای میثاق‌نامه هوای پاک از سوی شهروندان، در 10 ایستگاه منتخب مترو و خانه‌های سلامت آغاز شده و تاکنون بیش از هزار شهروند با امضای این طومار، بر خواسته‌های خود از مسئولان دولتی و شهرداری درباره کاهش آلودگی هوا تأکید کرده‌اند.

اعضای شورای شهر و برخی مدیران شهری نیز از ساعت 15 تا 20 امروز طی مراسمی در ایوان انتظار(میدان ولیعصر) این میثاق‌نامه را امضاء خواهند کرد.

در این میثاق‌نامه که از سوی برخی سازمان‌های مردم‌نهاد و سفیران حمل و نقل پاک تهیه شده بر انتظارات مردم از مسئولان دولتی، شورای اسلامی شهر، شهرداری و خودروسازان برای ارتقاء کیفیت سوخت و خودروها، توسعه حمل و نقل همگانی تأکید شده و از همه نهادها و مسئولان درخواست شده اجرای قانون هوای پاک را فدای هیچ مصلحتی نکنند.

جمع‌آوری امضا برای این میثاق‌نامه علاوه بر ایستگاه‌های منتخب مترو، در خانه‌های سلامت و سراهای محله انجام خواهد شد و سپس در شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا خواهد کرد.

در مراسم ایوان انتظار، علاوه بر گفتگوی اعضای شورای شهر با شهروندان و امضای میثاق‌نامه هوای پاک، نظرخواهی از مردم درباره کاهش آلودگی هوا، اجرای تئاتر و موسیقی، اهدای جوایز مسابقه عکس «آسمان آبی» انجام خواهد شد.

هم‌چنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس «دود بدرود» و میز خدمات سلامت و انجام تست تنفس برقرار خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.