| کد خبر: 184019 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر خبر داد:

روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر درمحاصره برف

روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر درمحاصره برف هستند.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر گفت: مردم روستاهای کمران و گوکان فریدونشهر بیش از ۱۰ روز است که در محاصره برف گرفتار هستند و عملیات برف روبی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، علی اکبر آقایی اظهار کرد: مردم روستاهای کمران و گوکان پشتکوه فریدونشهر بیش از ۱۰ روز است که در محاصره برف گرفتار شده‌اند و عملیات برف روبی امروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: پس از بارشهای شدید اخیر در فریدونشهر همه محورهای مواصلاتی شهری و روستایی این شهرستان به جز روستای گوکان و کمران باز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر بیان کرد: ماشین آلات برف روبی اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تا پنج کیلومتری این دو روستا پیش رفته‌اند ولی به خاطر خرابی ماشین آلات برف روبی هنوز به روستا نرسیده‌اند.

وی افزود: ما همچنان در تلاش هستیم که مشکل ماشین آلات برف روبی را برطرف کنیم و امیدواریم مردم این دو روستا به زودی از محاصره برف خارج شوند.

مردم دو روستای گوکان و کمران فریدونشهر که بیش از ۱۰ روز است که در محاصره برف گرفتار هستند به مدت یک هفته نیز به دلیل قطع تیرهای برق، شبهای خود را در تاریکی سپری کردند، تلاش برای بازکردن مسیر ادامه دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به خرابی برف روب‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر، مردم این روستاها به واقع نیازمند مساعدت مسئولان استانی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.