| کد خبر: 183959 |

سال98 یارانه چه‌کسانی قطع می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: افرادی که حقوق بالای ۵ میلیونی داشته و هنوز یارانه می‌گیرند و افراد فوت شده‌ای که هنوز یارانه آنها برقرار است جزو ۳ دهکی خواهند بود که یارانه آنها قطع می‌شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: افرادی که حقوق بالای ۵ میلیونی داشته و هنوز یارانه می‌گیرند و افراد فوت شده‌ای که هنوز یارانه آنها برقرار است جزو ۳ دهکی خواهند بود که یارانه آنها قطع می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایبِنا، رحیم زارع در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیما گفت: بودجه امسال نسبت به سال قبل تفاوت‌هایی داشت.

هدفمندی، بهزیستی، افزایش وام‌های ازدواج، بیمه سلامت، یارانه کالاهای اساسی، سقف افزایش حقوق کارمندان تا ۴۰۰ هزار تومان به اضافه حدود ۱۰ درصد به طور میانگین، افزایش اشتغال، اولویت افزایش حقوق بازنشستگان کمتر از ۲/۵ میلیون تومان، سقف مالیاتی حقوق کارمندان دولت، افزایش یارانه خرید گندم، آب و برق مدارس، تسهیلات مددجویان و معافیت از پرداخت آب و برق و گاز برای یکبار، افزایش اشتغال برای کمیته امداد و بهزیستی، اصلاح ایرادات شورای نگهبان از بودجه، حق بیمه رانندگان درون شهری و برون شهری و هزینه بیمه تکمیلی جانبازان و مواردی از این قبیل از جمله موضوعاتی بود که در بودجه امسال لحاظ شده است.

زارع درباره حذف ۳ دهک یارانه‌بگیر نیز گفت: ۳ دهک بالای جامعه با توجه به حساب بانکی و اموالی که به نامشان ثبت شده شناسایی می‌شوند. افرادی که حقوق بالای ۵ میلیونی می‌گیرند و هنوز یارانه دریافت می‌کنند، افرادی که فوت شده‌اند و هنوز یارانه دریافت می‌کنند جزو ۳ دهک خواهند بود که حذف یارانه آنها در حمایت از اشتغال و تولید و حمایت از خرید تضمینی گندم و بهداشت و سلامت هزینه خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.