| کد خبر: 183938 |

◄ رونمایی از قطارهای ۵ ستاره با همراهی ۶۰۰ زوج

امروز قطارهای ۵ ستاره با حضور معاون مسافری راه‌آهن رونمایی شد.

تین نیوز

امروز قطارهای ۵ ستاره با حضور معاون مسافری راه‌آهن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احمدرضا صبری مدیر عامل  شرکت حمل ونقلی در مراسم افتتاحیه قطارهای ۵ ستاره نور که با حضور معاون مسافری راه‌آهن برگزار شده بود با بیان این‌که  ورود قطارهای پنج ستاره نور به شبکه ریلی مسافری کشور  نقش موثری در بهبود وضعیت حمل ونقل ریلی در بخش مسافری دارد افزود:  از زمان رورد به حمل و نقل ریلی، کارهای خوبی را انجام داده‌ایم اما با توجه به توصیه‌های راه‌آهن و تاکید بر 5 ستاره شدن موفق شدیم قطارهای جدید را وارد ناوگان کنیم.

صبری با بیان این که از رسانه‌ها می‌خواهیم مزیت‌های سفر ریل را بیان کنند، افزود: این قطارها به لحاظ کیفیت، امکانات و خدمات رفاهی، معادل هواپیما فرست کلاس است. دو نوع از قطارهای  برند 5 ستاره را دارند، البته بقیه قطارهای هم پتانسیل 5 ستاره شدن را دارند.

وی با بیان این که برای ورود 4 رام قطار 5 ستاره طی سال آینده به ناوگان حمل نقلی  برنامه داریم، تاکید کرد: هم اکنون 2 رام قطار 5ستاره در مسیرهای کرج-مشهد، تهران-مشهد، اصفهان-شیراز و اصفهان –مشهد داریم. میانگین سن ناوگان حدود 5 سال است، برای دو رام قطار برای 5 ستاره شدن حدود 2.8 میلیارد تومان هزینه شده است.

صبری با اشاره به برنامه نهاد رهبری در دانشگاه برای سفر روج های جوان به مشهد مقدس، تاکید کرد: از سوی دیگر با توجه به آستان قدس رضوی برنامه‌ای با عنوان مبدا-مبدا دارد و از زائران تا مشهد پشتیبانی می‌کند، امروز 600 زوج  جوان با قطارهای 5 ستاره به مشهد مقدس عزیمت می‌کنند. در ‌این قطارها ۵ ستاره  به طور سمبلیک مراسم عقد برگزار می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.