| کد خبر: 183876 |

◄ تغییرات ساختاری و نوسازی، دو اولویت رجا

مدیرعامل شرکت رجا از تغییرات ساختاری در این شرکت برای افزایش بهره‌وری و سودده شدن آن خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل رجا، در جلسه توجیهی رؤسای قطارها برای کسب آمادگی و هماهنگی‌های بیش‌تر برای سفرهای نوروزی گفت: در موضوع تجاری‌سازی، ما فقط مسافر جابه‌جا نمی‌کنیم بلکه بسته سفر ارائه می‌دهیم و به‌همین منظور باید نگاهمان را عوض کرده و با تلاش بیش‌تر به اهداف عالی و رضایت مردم برسیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمد رجبی افزود: به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت و نسبت به سال‌های گذشته باثبات‌تر شده‌ است به همین منظور با تلاش بسیار و به‌رغم مشکلاتی که گریبان رجا را گرفته بود موفق شدیم با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مجدانه، نظر دولت و مجلس را برای حمایت از رجا جلب کنیم و با تداوم این حمایت‌ها افق بسیار خوب و روشنی را در پیش داریم.

مدیرعامل رجا بابیان این‌که با اقدامات صورت گرفته بین سال‌های 95 تا 97 در زمینه‌ نوسازی و بازسازی واگن‌ها کارهای خوبی صورت گرفته گفت: از سال آینده با توجه به این‌که بستر مالی فراهم‌شده، کار بازسازی و نوسازی ناوگان به‌صورت جدی اتفاق می‌افتد. ولی بااین‌حال نوسازی ناوگان رجا هنوز جای کار بسیاری دارد و باید تلاش کنیم وضعیت بهتر از این باشد.

رجبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تحول اساسی در خدمات‌رسانی مناسب و در شأن ملت عزیزمان باشیم.

رجبی با اشاره به در پیش بودن ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم با تلاش و کوشش همه‌ ارکان شرکت رجا به‌ویژه رؤسای قطار، خدمات مطلوب و در شأن هموطنان عزیزمان ارائه دهیم.

همچنین معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا محمدرضا شناسنده گفت: در سفرهای ریلی نورزی موضوع ایمنی به‌صورت جدی در سرلوحه فعالیت‌هایمان است و بر این اساس از تمام عوامل قطار به‌ویژه سرمهمانداران انتظار می‌رود با دقت و تمرکز بالا حتی در مقابل جزئی‌ترین مشکلات ایمنی هم کوتاه نیایند، چون کوتاهی و سهل‌انگاری در مسائل ایمنی ممکن است به اتفاقات و عواقب جبران‌ناپذیر منجر شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.