| کد خبر: 183796 |

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان؛

◄ ساماندهی ورودی بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران در آستانه نوروز ۹۸

تردد مسافران و جریان ترافیکی در بندر شهید حقانی روان سازی می شود.

تین نیوز

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از اجرای پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی ، حمیدرضا محمدحسینی  ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۸، هم اکنون پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که با اجرای آن، امکان تردد آسان‌تر مسافران دریایی و روان سازی ترافیکی در این مسیر فراهم خواهد شد.

وی افزود: این پروژه، در کنار طرح ساماندهی سردرب ورودی بندر شهید حقانی، همخوانی و هماهنگی لازم را با طرح‌های بالا‌دستی دارد.

وی اضافه کرد: در این طرح، ۲۰۰ متر خیابان کندرو با عرض هفت متر، به منظور مدیریت ترافیک ورودی از شهر بندرعباس به بندر شهید حقانی در دست احداث است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: احداث ۵۰۰ مترمکعب دیواره ساحلی، محوطه‌سازی، بهسازی و تکمیل تاسیسات روشنایی، احداث راه‌بندها، زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی و احداث فضای سبز از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح، در دست اجراست.

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان اظهار داشت: مسیر ورودی این بندر بر اساس طرح مصوب و با توجه به ترافیک ورودی و آمار ورود و خروج خودرو در دست ساماندهی است.

این مقام مسئول با اشاره به اعتبار هشت میلیارد ریالی پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی گفت: تفکیک مسیرهای پیاده‌رو، ماشین رو و همچنین مسیرهای اضطراری جهت تردد خودروهای آتش‌نشانی و امدادی در این طرح دیده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.