| کد خبر: 183760 |

افزایش نرخ جابه‌جایی مسافر در استان ایلام

نرخ جابه‌جایی مسافر در استان ایلام ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: براساس اعلام انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری و کانون رانندگان کشور در نوروز ۹۸ همراه با سراسر کشور نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام ۲۰‌درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از فارس، محمد حسنی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار داشت: به خاطر تشویق و رغبت رانندگان در جابه‌جایی مسافر در ایام نوروز و براساس اعلام انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری و کانون رانندگان کشور در نوروز ۹۸ همراه با سراسر کشور نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: ۷۴ شرکت حمل و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز با بیش از ۱۶۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از استقرار گروه‌های راهداری در جاده‌های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و یادآور شد: این اداره‌کل با استقرار گروه‌های ثابت و سیار و ماشین‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌رسانی خواهد کرد.

حسنی تاکید کرد: کشیک‌های نظارتی این اداره‌کل همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه جاری تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ایلام در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات‌رسانی و نرخ جابه‌جایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.