| کد خبر: 183759 |

در جلسه با غرفه داران شرکت شهر فرودگاهی مطرح شد:

◄ کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در غرفه‌های فرودگاه امام در نوروز 98

جلسه بهره‌برداران غرف ترمینال مسافری شماره یک شرکت شهر فرودگاهی امام با معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری این مجموعه برگزار شد.

تین نیوز

جلسه بهره‌برداران غرف ترمینال مسافری شماره یک شرکت شهر فرودگاهی امام با معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری این مجموعه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام، سجاد کمالی‌پور معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام در جمع بهره‌برداران غرفه‌های فعال در ترمینال مسافری شماره یک این مجموعه از تشویق بهره‌بردارانی که در ایام سفرهای نوروزی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنند خبر داد.

کمالی‌پور در ادامه گفت : همان‌طور که از غرفی که خدمات مطلوب ارائه کنند تقدیر خواهیم کرد، با غرفه دارانی که عمداً یا سهواً در ارائه خدمات با کیفیت سهل‌انگاری کنند برخورد قاطع خواهیم داشت و امیدواریم در پایان بازه سفرهای نوروزی از کلیه غرفه داران مجموعه شهر فرودگاهی امام تقدیر شود.

وی با بیان این‌که تمامی فروشنده‌هایی که در غرفه‌ها مشغول به کار هستند باید دوره‌های مناسب و آموزشی تکریم مشتری را گذرانده باشند، گفت: فروشنده‌هایی که در غرفه‌ها مشغول به فعالیت هستند نماینده رفتار و اخلاق مردم این سرزمین‌اند چرا که مسافرانی که قصد دارند وارد یا خارج  کشور شوند، با اولین نفراتی که برخورد می‌کنند غرفه داران هستند پس چه بهتر از نفراتی استفاده کنید که رفتارهای اجتماعی آن‌ها مناسب و زیبنده ایران و ایرانی باشد.

در ادامه جلسه مرتضی حنیفی‌راد مدیرکل دفتر بازرگانی و کسب‌وکار شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی از مدیران شرکت‌های تاکسیرانی فعال در این مجموعه خواست تا از رانندگان خود بخواهند ضمن رعایت بیش‌ازپیش نظافت خودرو، با احترام مضاعف و تکریم ویژه برای رساندن مسافران به مقصد هیچ عجله‌ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی که در فرودگاه بین‌المللی امام مشغول به فعالیت هستند باید سفیرانی خوب و استاندارد برای این مجموعه باشند و بدون هیچ مشکلی مسافران را در کمال آرامش به مقاصد خود برسانند.

حنیفی راد با تذکر به بهره‌برداران مبنی بر نصب تعرفه فروش کالا و خدمات خود در معرض دید عموم به نظارت مستمر تیم بازرسی این دفتر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت:  بر اساس هماهنگی به عمل آمده قیمت تمامی اجناس، کالاها و خدمات غرف و بهره‌برداران در سایت فرودگاه درج خواهد شد و غرف می‌بایست ضمن رعایت کیفیت و تاریخ مصرف مناسب کالاهای خود با برخورد مناسب و شایسته با مراجعان و مسافران موجبات رضایت‌مندی بیشتر مردم را فراهم سازند.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور محمدرضا فردی و علی کاشانی حیدری مدیران کل عملیات فرودگاهی و دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل برگزار شد، تمامی مدیران و بهره‌برداران حاضر مسائل ، دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌ها خود را با مدیران حاضر در میان گذاشته و ایشان نیز پاسخ خود را بیان کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.