| کد خبر: 183743 |

◄ طرح درآمد پایدار شهرداری‌ها به مجلس ارسال شد

شورای عالی استان‌ها نیز به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح را به کمیسیون برنامه وبودجه ارجاع داده که با اصلاحاتی برای گنجاندن در مدیریت یکپارچه شهری به تصویب رساند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه‌وبودجه شورای‌عالی استان‌ها، از تصویب طرحی به منظور کسب درآمد پایدار شهرداری‌ها در کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  حمداله بیگی با اشاره به این نکته که درآمد پایدار یکی از دغدغه‌های مسئولان شهری در چند سال اخیر شده است، اظهارداشت: این کمیسیون با هدف بررسی طرح درآمد پایدار و هزینه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل جلسه داد و اعضا نیز نظرات خود را در خصوص راه‌های کسب درآمد پایدار شهری ارائه کردند.

وی در ادامه سخنان خود به این موضوع پرداخت که، این طرح در جلسات گذشته تا ماده دهم بررسی و تصویب شده بود و در جلسه اخیر نیز این طرح با اصلاحاتی در کمیسیون امور اقتصادی و برنامه وبودجه شورای عالی استان‌ها مصوب شد.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه وبودجه شورای عالی استان‌ها با اشاره به این نکته که این شورا در تلاش است تا در وضعیت اقتصادی شهرداری‌ها تحولی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است. شورای عالی استان‌ها نیز به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح را به کمیسیون برنامه وبودجه ارجاع داده که با اصلاحاتی برای گنجاندن در مدیریت یکپارچه شهری به تصویب رساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.