| کد خبر: 183725 |

◄ 28 مرکز خدمات رفاهی سمنان آماده استقبال از مسافران نوروزی

احسان منصورکیایی از آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی بین استان سمنان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

تین نیوز

احسان منصورکیایی از آمادگی کامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین استان سمنان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، احسان منصورکیایی از آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی سال ۹۸ خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به تاثیر عناصر خدماتی جاده ای در پیشگیری از تصادفات جاده ای اظهار داشت: مجتمع های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده ای است که می تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده ای داشته باشد.از اینرو با توجه به حجم عظیم تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز رانندگان و مسافران نوروزی که درمحورهای مواصلاتی استان تردد دارند، می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان  استفاده کنند.

منصورکیایی گفت : درراستای ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات رسانی در سطح شبکه راههای استان ، عملکرد مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی طی ایّام طرح نوروزی ۹۸ توسط کارشناسان فنی و سرمایه گذاری اداره کل براساس شاخصهای مورد نظر ارزیابی می گردد.

وی در خاتمه با آرزوی نوروزی شاد و ایمن برای مسافرین افزود : به منظور آگاهی مسافرین از مجتمع های خدماتی رفاهی موجود در استان سمنان در ایام نوروز برشورهایی حاوی اطلاعات این مجتمع ها توسط این اداره کل  تهیه و در ورودی استان بین مسافرین توزیع می گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.