| کد خبر: 183631 |

یارانه ۷۳ هزار میلیاردی دولت به قاچاقچیان بنزین

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی دولت برای جلوگیری از قاچاق بنزین، گفت: دولت سالانه ۷۳ هزار میلیارد تومان یارانه به قاچاقچیان بنزین می‌دهد.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی دولت برای جلوگیری از قاچاق بنزین، گفت: دولت سالانه ۷۳ هزار میلیارد تومان یارانه به قاچاقچیان بنزین می‌دهد.

به گزار مهر مجید کیان‌پور، با انتقاد از عدم تصمیم گیری دولت درباره سهمیه بندی بنزین در سال ۹۸، گفت: دولت روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان به قاچاقچیان یارانه بنزین می‌دهد.

*دولت روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه به قاچاقچیان بنزین می‌دهد

وی افزود: بین ۲۰ تا ۲۲ میلیون لیتر روزانه قاچاق بنزین از کشور انجام می‌شود که اگر با نرخ جهانی یا فوب خلیج فارس محاسبه شود دولت روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان به یارانه قاچاقچیان بنزین می‌دهد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی دولت برای جلوگیری از قاچاق بنزین، گفت: دولت سالانه ۷۳ هزار میلیارد تومان یارانه به قاچاقچیان بنزین می‌دهند، در بودجه سال ۹۸ باید سهمیه بندی بنزین تعیین تکلیف می‌شد؛ اجرای این جراحی اقتصادی نیازمند شهامت است.

 

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی اعتنایی دولت در برابر پرداخت یارانه ۷۳ هزار میلیاردی به قاچاقچیان بنزین در برابر «شب عزا خواندن» پرداخت یارانه نقدی به مردم تعجب آور است!

*شورای هماهنگی اقتصادی باید تصمیم قاطع اتخاذ کند

کیان‌پور گفت: دولت حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه به مردم می‌دهد و به خاطر این موضوع همیشه اعتراض دارد اما به راحتی ۷۳ هزار میلیارد تومان در سال یارانه به قاچاقچیان می‌دهد و برای حل این موضوع نیز هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، به عبارت دیگر دولت دو برابر یارانه‌ای که به حدود ۷۰ میلیون نفر می‌دهد یارانه به قاچاقچیان می‌دهند.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: شورای هماهنگی اقتصادی باید در این زمینه تصمیم قاطع اتخاذ کند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.