| کد خبر: 183548 |

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

تردد یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

از ابتدای سال جاری تا پیش از آغاز اسفندماه، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کردند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا پیش از آغاز اسفندماه، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، علی رحمتی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۹۰۰ هزار تن کالا از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار به کشورهای حوزه قفقاز صادر شده است.

وی بر ضرورت توجه به ارتقای زیرساخت‌های موجود در پایانه مرزی بیله‌سوار تاکید کرد و افزود: به دلیل اهمیت این پایانه توجه ویژه‌ای برای افزایش امکانات و خدمات دهی مطلوب در این مجموعه وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: فاز دوم محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله سوار نیز که از سال ۹۴ آغاز شده بود با تخصیص ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری همراه شد.

رحمتی در ادامه به توجه به ایمن سازی جاده‌های استان و رفع نقاط حادثه‌خیز نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمامی ضرورت‌های ایمن سازی محورهای شمال استان در جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بهبود روشنایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل از دیگر ضرورت‌های موجود در جاده‌های استان بوده و برای توجه به این موضوع نیازمند حمایت و توجه ویژه فرمانداران برای تأمین اعتبار مورد نیاز هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در پایان از بهسازی روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شمال اردبیل خبر داد و افزود: عملیات عمرانی و خدماتی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.