| کد خبر: 183542 |

امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به گیلان صورت می گیرد؛

◄ با حضور وزیر راه و شهرسازی؛ بهره برداری از ٣ پروژه سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی

مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از سه پروژه سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری انزلی هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از سه پروژه سرمایه‌گذاری در مجتمع بندری انزلی هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان گیلان، حمیدرضا آبایی اظهار داشت: این پروژه‌ها چهارشنبه هفته جاری (امروز) هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی و محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت و امکانات جدید به‌منظور جذب کالاها و تجارت جدید در بندر انزلی در دستور کار جدی  اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان قرار دارد،  افزود: افزایش زیرساخت‌های مجتمع بندرانزلی با ساخت و بهره‌برداری از سه پست اسکله جدید (اسکله‌های شماره ۱۱ الی ۱۳) بااعتباری معادل ۶۵۰ میلیارد ریال یکی از این سه پروژه سرمایه‌گذاری است.

آبایی ادامه داد: افزایش زیرساخت‌های نگهداری غلات در مجتمع بندری انزلی با ساخت و بهره‌برداری از سیلوی غلات ۴۵۰۰۰ تنی شرکت کشتیرانی دریای خزر با حداقل سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد BOT دیگر پروژه‌ای است که هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادرودریانوردی استان گیلان با تاکید بر اینکه برای اولین بار پذیرش روغن مایع در بندر انزلی صورت می‌پذیرد، بیان کرد: سومین پروژه نیز افزایش زیرساخت‌های روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی با ساخت و بهره‌برداری از مخازن ۱۰ هزار تنی روغن خوراکی با حداقل سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد BOT است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.