| کد خبر: 183532 |

راننده گرفتار در بهمن کوهرنگ نجات یافت

معاون راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: راننده بلدوزر راهداری که هنگام برف روبی در گردنه « خویه» دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در بهمن گرفتار و مدفون شده بود، توسط اهالی محلی نجات یافت.

تین نیوز

 معاون راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: راننده بلدوزر راهداری که هنگام برف روبی در گردنه « خویه» دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در بهمن گرفتار و مدفون شده بود، توسط اهالی محلی نجات یافت.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از برنا؛ شهرام ندیمی ارتفاع بهمن حادثه یاد شده را بیش از پنج متر برآورد کرد و گفت: با هوشیاری و امدادرسانی به موقع این حادثه خسارت جانی نداشت و حال اکنون راننده راهداری مساعد است.

وی اظهار کرد: تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی گردنه  سرآقا سید به خویه در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در حال انجام است و اکنون بخش عمده از این محور برفگیر بازگشایی و تردد ادامه دارد.

ندیمی تصریح کرد : به طور متوسط سالانه بیش از دو میلیارد ریال برای بازگشایی مسیر دهستان موگویی در حد فاصل عسل کشان هزینه می شود و تا بازگشایی کامل این محور ارتباطی تا نیمه اردیبهشت کامل بازگشایی خواهد شد.

وی ارتفاع برف در گردنه عسل کشان  را بیش از 4 متر اعلام کرد و گفت: 7 روستای سر آقاسید ، دره رزگه ، بیراهه گان ، سوه ، صالح کوتاه ، چین ، خویه از محور چلگرد به گردنه عسل کشان در دهستان موگویی قرار دارند.

به گفته وی ، مسیر ارتباطی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ که به علت ریزش برف از سمت این استان مسدود شده است، از سمت جاده بزنوید شهرستان الیگودرز لرستان باز است.

وی افزود: اهالی 15 روستای دهستان موگویی می توانند از جاده ارتباطی این دهستان به بزنوید شهرستان الیگودرز در استان لرستان رفت و آمد کنند.

منبع: خبرگذاری برنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.