| کد خبر: 183513 |

◄ ساماندهی پروازهای نوروزی اولویت مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در نشست هم‎اندیشی تسهیلات نوروزی گفت: در فرودگاه مهرآباد در مرحله اول سامان دادن به وضعیت پروازها در اولویت امور قرار دارد زیرا ریشه بسیاری از نابسامانی‎های فرودگاه ناشی از عدم اطلاع‎رسانی درباره وضعیت و زمان انجام پرواز به مسافران است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در نشست هم‎اندیشی تسهیلات نوروزی گفت: در فرودگاه مهرآباد در مرحله اول سامان دادن به وضعیت پروازها در اولویت امور قرار دارد زیرا ریشه بسیاری از نابسامانی‎های فرودگاه ناشی از عدم اطلاع‎رسانی درباره وضعیت و زمان انجام پرواز به مسافران است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد میرسعید صفی‎نیا در این نشست گفت: با همراهی و تعامل همه واحدهای فرودگاهی تلاش خواهیم کرد تا با تسهیل در تردد مسافران، ارتقای خدمات در طول مسیر سفر از فرودگاه و کاهش تاخیرات احتمالی و رعایت حقوق شهروندی خاطره سفری خوش را برای مسافران به وجود آوریم.

وی در مورد اجرای طرح افزایش ایمنی، ‌رضایتمندی و ارائه خدمات بهینه فرودگاهی را در فرودگاه مهرآباد گفت: در مرحله اول سامان دادن به وضعیت پروازها در اولویت امور قرار دارد زیرا ریشه بسیاری از نابسامانی‎هایی که در فرودگاه ایجاد می‎شود ناشی از عدم اطلاع‎رسانی درباره وضعیت پرواز زمان انجام پرواز به مسافران است.

وی ادامه داد: مورد دیگری که باید جدی به آن پرداخته شود تامین هواپیمای BACK UP (پشتیبان) با توجه به تاکید سازمان هواپیمایی کشوری است؛ زیرا با این حجم پرواز و مسافر در فرودگاه مهرآباد تاخیرات احتمالی ناشی از نقص فنی یا موارد دیگر می‎تواند در ترمینال‎ها فرودگاه مهرآباد منجر به بحران شود.

صفی نیا با تاکید بر اینکه شرکت‎های هواپیمایی باید از فروش بلیت به مسافران قبل از دریافت مجوز پرواز اکیدا خودداری کند و همچنین جدول زمانبندی پروازها و برنامه پروازی که از قبل توسط فرودگاه تهیه شده است حتما رعایت شود، گفت: از تعجیل و یا تاخیر در زمان باز کردن کانترهای پذیرش مسافر اکیدا خودداری شود و همچنین از بستن زود هنگام کانترها بویژه زمانی که مسافران مقابل کانترهای پذیرش مسافر حضور دارند خودداری شود.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه سواستفاد‎ه‎های احتمالی و مفقود شدن و یا جابجایی بار مسافران باید کنترل تگ بار مسافران پروازهای ورودی هنگام خروج از سالن ترمینال به خوبی بررسی شود و به منظور تسریع انجام امور باید نیروی انسانی مورد نیاز خصوصا در ساعات پرترافیک در ترمینال‎ها و زمان پذیرش پروازها پیش‎بینی و تامین شود.

صفی نیا همچنین خطاب به شرکت‎های هندلینگ‎کننده گفت: فرودگاه با نظارت بیشتر بر عملکرد هندلینگ‎کننده‎ها تمام موارد استاندارد را در پذیرش و ارسال بار مورد توجه قرار می دهد و باید تکریم ارباب رجوع و حقوق مسافران بر اساس دستورالعمل‎های صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در زمان تاخیر پرواز و یا ابطال پروازها به خوبی رعایت شود.

وی گفت: به منظور پاسخگویی به مسافران حضور دایمی و مستمر کارکنان دفاتر تحت اختیار آن شرکت‎ها در محل کار برای پاسخگویی به مسافران الزامی است و مسافران می توانند با شماره پیامکی 10007069 نظرات و پیشنهادات خود را انتقال دهند.

گفتنی است، این جلسه با حضور فرماندهای پلیس وسپاه حفاظت و روسای ایستگاه‎های شرکت‎های هواپیمایی در تهران وهمچنین شرکت‎های هندلینگ‎کننده و حضور همه ارگان‎ها و سازمان‎ها به منظور بررسی موارد لازم برای ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی فرودگاه مهرآباد در سالن اجتماعات فرودگاه مهرآباد تشکیل شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.