| کد خبر: 183480 |

پروژه‌های نیمه‌تمام کرج به سرعت دنبال می‌شوند

رئیس شورای شهر کرج گفت: فاز نخست کنارگذر مهرشهر از زیرگذر آیت‌الله هاشمی تا ریل راه‌آهن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر کرج گفت: فاز نخست کنارگذر مهرشهر از زیرگذر آیت‌الله هاشمی تا ریل راه‌آهن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، عباس زارع ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گذر سبز مهرشهر، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرج فعال‌شده و با سرعت دنبال می‌شود این مهم نشان از اهتمام شهردار در پیگیری و تکمیل پروژه‌ها به‌ویژه در بحث توسعه سبز دارد.

وی در ادامه گفت: این پروژه‌ها حاصل دست رنج کارگران، مهندسان، کارشناسان و مدیران مجموعه شهرداری به‌ویژه کارکنان سازمان سیما، منظر است.

رئیس شورای شهر کرج افزود: بودجه منطقه چهاردر جلسه کمیته بودجه‌های عمرانی شهرداری بررسی شد، امید است موردقبول کمیسیون تلفیق قرار گیرد و در صحن علنی نیز تائید شود.

زارع توضیح داد: درست است که پروژه بین فازی مهرشهر در منطقه‌ای از کرج که به نسبت مرفه است ایجادشده اما همین محله نیز در مباحثی ازجمله توسعه خدمات و گسترش سرانه فضای سبز کمبودهای دارد و افتتاح این پروژه در راستای جبران بخشی از این کاستی‌ها است.

وی بیان کرد: حدود ۵ تا ۶ پروژه خاص برای حل بخشی از مشکلات منطقه چهار کرج بینی شده است که یکی از عمده‌ترین آن‌ها اجرای کنارگذر مهرشهر است که از زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت فرودگاه پیام در حال انجام است.

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: فاز نخست کنارگذر مهرشهر از زیرگذر آیت‌الله هاشمی تا ریل راه‌آهن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، در ادامه فاز بعدی این پروژه از خط راه‌آهن تا خیابان مسیح پاک‌دل مهرشهر سال آینده با رفع تملکات پیش خواهد رفت.

به گفته زارع گره ترافیکی بلوار ارم سه‌راهی بلوار دانش نیازمند حل تملکات است که به جد در حال پیگیری است، همچنین دو تا سه پروژه پارک در محله محروم اخترآباد اجرایی شده و امید است سال آتی به اتمام برسند.

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی منطقه چهار نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار قابل‌توجه ای داشته است، گفت: پروژه‌های اجرایی منطقه چهار تنها محدود به فازهای یک، دو و سه نیست و به محلات دیگر ازجمله نقاط محروم معطوف شده تا محرومیت‌زدایی شود.

زارع با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد در منطقه چهار و در محلات محرومی ازجمله اخترآباد، گفت: در آینده شاهد اجرایی شدن پروژه‌های بیشتر و تکمیلی در محلات این منطقه خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.