| کد خبر: 183405 |

◄ تأثیر منفی برگزیت بر بزرگترین رخداد خودرویی سال

نمایشگاه ژنو به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد خودرویی امسال، قرار است از 7 تا 17 مارس برگزار شود و به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های ایجادشده در اثر برگزیت، این نمایشگاه از رونق هرساله برخوردار نباشد.

تین نیوز

نمایشگاه ژنو به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد خودرویی امسال، قرار است از 7 تا 17 مارس برگزار شود و به نظر می‌رسد با توجه به تنش‌های ایجادشده در اثر برگزیت، این نمایشگاه از رونق هرساله برخوردار نباشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، در آستانه برگزاری این نمایشگاه بزرگ و مهم، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه خودروسازی بر این باورند که مسئله جنجال‌برانگیز خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا که مدت‌هاست تبدیل به یک بحران در این کشور و همچنین منطقه یورو شده است، سایه سنگینی بر روی نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ خواهد انداخت و تا حدودی فعالیت شرکت‌های خودروساز حاضر در آن را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

براساس تحلیل و گفته‌های کارشناسان و تحلیلگران، به نظر می‌رسد که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با تبعات منفی گسترده‌ای در صنایع مختلف نظیر خودروسازی مواجه بوده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تصمیم به عدم ادامه فعالیت شرکت‌های خودروسازی خارجی نظیر نیسان موتورز، جگوار، فورد و هوندا موتورز اشاره کرد که مجبور شده‌اند به کاهش فعالیت، تولید و یا محدودیت میزان تولید محصولات خود در بریتانیا بپردازند تا علاوه‌بر پرداخت ضرر و زیان‌های کمتر، تبعات منفی ناشی از کاهش تولید تحت تأثیر برگزیت را بکاهند.

یکی از این تبعات منفی مربوطه، احتمال کاهش استقبال مشتریان انگلیسی از برخی مدل و خودروهای خارجی خواهد بود که خودروسازان و تولیدکنندگان به‌منظور جلوگیری از متضرر شدن خود، تصمیم گرفته و درنظر دارند که تولید برخی از محصولات خود را در این کشور را متوقف اعلام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.