| کد خبر: 183289 |

مدیرعامل آتیه صبا:

◄ قرارداد آسمان با بوئینگ را مانند برجام پاره کردند

مدیرعامل آتیه صبا عنوان کرد: حدود یکسال گذشته در این شرکت قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای بوئیگ با حضور وزیر وقت رفاه و مقامات ارشد بویئگ به امضا رسید اما بلافاصله بعد از مسئله برجام، این قرارداد را مانند برجام پاره کردند.

تین نیوز

مدیرعامل آتیه صبا عنوان کرد: حدود یکسال گذشته در این شرکت قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای بوئیگ با حضور وزیر وقت رفاه و مقامات ارشد بویئگ به امضا رسید اما بلافاصله بعد از مسئله برجام، این قرارداد را مانند برجام پاره کردند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ولی آذروش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرد: شرکت هواپیمایی آسمان در طی این سال‌ها فراز و نشیب بسیاری طی کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: بنده به مدت 8 سال در تخصصی‌ترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی یعنی کمیسیون عمران سابقه فعالیت داشته ام از همین‌رو به طور کامل در جریان مشکلات هواپیمایی آسمان و سایر ایرلاین‌ها و صنعت هوایی هستم.

مدیرعامل آتیه صبا با بیان این‌که دشمن ما به صورت علنی مردم ما را نشانه گرفته‌اند، بیان کرد: برخی مطرح می‌کنند که آن‌ها با مردم ایران کاری ندارند بلکه هدفشان مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است در صورتی که چنین نیست چرا که مردم پشتوانه مسئولان نظام هستند.

وی به قرارداد هواپیمایی آسمان و بوئینگ اشاره کرد و گفت: حدود یک‌سال گذشته در این شرکت قرارداد خرید 30 فروند هواپیمای بوئیگ با حضور وزیر وقت رفاه و مقامات ارشد بویئگ به امضا رسید اما بلافاصله بعد از مسئله برجام، این قرارداد را مانند برجام پاره کردند؛ یعنی به ملت ما و امنیت ما بی‌احترامی کردند.

آذروش ابراز کرد: این قرارداد در راستای افزایش امنیت مردم ایران بسته شده بود. قراردادی که برای خرید هواپیما با بوئیگ بسته شد برای خرید هواپیمای جنگی نبود اما آن‌ها امنیت مردم ما را نشانه گرفتند.

او اظهار داشت: آسمان با تمام مشکلاتی که پیش‌رو داشت از بین 14 ایرلاین فعال در صنعت حمل و نقل هوایی رتبه اول ارائه خدمات در  صنعت هوایی کشوری را به خودش اختصاص داد و این امر اتفاقی نیست.

آذروش با تاکید بر این‌که تعمیرات هواپیما توسط مهندسان  همین شرکت در حال انجام است، بیان کرد: در این شرایط امروز صنعت هواپیمایی را سر پا نگه داشتن و ارائه خدمات کمی و کیفی به مردم کار آسانی نیست از همین‌رو همه ما باید شبانه‌روز پای کار بیاستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.