| کد خبر: 183287 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

◄ بیش از 75 درصد ظرفیت حمل‌ونقل هوایی در آسمان و ایران‌ایر است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که بیش از 75 درصد ظرفیت حمل‌ونقل هوایی کشور در دو شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر وجود دارد اما راندمان این دو شرکت در صنعت هوایی تنها 25 درصد است.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که بیش از 75 درصد ظرفیت حمل‌ونقل هوایی کشور در دو شرکت هواپیمایی آسمان و ایران‌ایر وجود دارد اما راندمان این دو شرکت در صنعت هوایی تنها 25 درصد است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی عابدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان عنوان کرد: صنعت حمل‌ونقل هوایی با ساختارهای دولتی سازگار نیست چرا که نمی‌توان این صنعت را ساختارهای دولتی توسعه داد.

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولیت دولت روز به روز در حال افزایش و درآمدهایش روز به روز در حال کاهش است از همین‌رو در این شرایط دولت نمی‌تواند به این صنعت ورود پیدا کند و ما نباید از تغییر ساختار در صنعت حمل‌ونقل هوایی ترسی داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که امروز شاهدیم که ظرفیت‌های شرکت‌های هواپیمایی دولتی ما آرام‌آرام به حداقل می‌رسد، گفت: این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی خصوصی روز به روز در حال گسترش است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: ظرفیتی که امروز در هواپیمایی اسمان و ایران‌ایر هست 75درصد ظرفیت زیرساخت‌های تمام شرکت‌های هواپیمایی است.اگر همه جمع آشیانه‌های ایرلاین‌های دیگر را روی هم جمع کنیم با این دو شرکت قابل‌مقایسه نیست این در حالی است راندمان این دو شرکت روی هم 25‌درصد نیست بدان معنا که تمام ظرفیت‌های این دو شرکت روی زمین خوابیده است.

او اضافه کرد: با توجه به این موضوع لازم است که ما در صنعت حمل‌ونقل هوایی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و امیدوارم به سمتی برویم که در این رابطه تغییر ایجاد کنیم.

وی در پایان از زحمات گرجی در طول این چند ماهه تشکر کرد و گفت: ایشان به‌طور حتم در کنار مدیرعامل جدید حضور و به ایشان در راستای توسعه و گسترش آسمان کمک خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.