| کد خبر: 183274 |

نشست تخصصی جابجایی هوشمند در شهرهوشمند

نشست تخصصی جابجایی هوشمند در شهرهوشمند با حضور مدیران سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت های خصوصی در دانشگاه تهران برگزار شد.

تین نیوز

نشست تخصصی جابجایی هوشمند در شهرهوشمند با حضور مدیران سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت های خصوصی در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا؛ در این نشست دکتر علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ضمن تبیین راهبرد سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مدرن سازی بخش های خدمات، ناوگان، تاکسیرانان و سازمان تاکسیرانی به معرفی مستقیم حمل و نقل پاسخگو به تقاضا DRT و تشریح انواع این نوع خدمت پرداخت.

وی ضمن اشاره به چند دهه قدمت این نوع خدمات در حوزه حمل ونقل افزود: امروزه با توجه به دسترسی بیشتر شهروندان به فناوری های نوین به ویژه تلفن های هوشمند همراه ارائه این خدمت به شهروندان بسیار آسان شده است و می توان به کمک این ابزارها، انعطاف پذیری بیشتری را برای خدمات حمل و نقل عمومی به ویژه در سرویس های مکمل(تغذیه کننده) مترو و اتوبوس شهری(BRT) فراهم نمود.وی در ادامه به دو نمونه از خدمات DRT که در تهران قابلیت پیاده سازی را دارد،اشاره کرد و به معرفی آن پرداخت.

در ادامه دکتر شهاب الدین کرمانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به ظرفیت خطوط حومه ای و 3 میلیون سفری که بصورت رفت و برگشت در شبانه روز  از شهرهای اقماری تهران به این کلانشهر صورت می پذیرد، بر لزوم توجه شهرداری به کاهش استفاده از خودرو در این سفرها و راهکارهای پاسخ به این تقاضا توسط حمل و نقل عمومی اشاره کرد.در ادامه مهندس تابنده به تبیین چالش های پیش روی شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل و راهکارهای مواجه با آن بر مبنای تجارب سایر کشورها پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.