| کد خبر: 183238 |

◄ آغاز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها/با سنگ‌اندازی‌ها کار سخت است

هم‌اکنون مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال برگزاری است.

تین نیوز

هم‌اکنون مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این مراسم جهت تودیع رحمت‌اله مه‌آبادی به عنوان مدیرعامل سابق و معارفه سیاوش امیر مکری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی هم‌اکنون با حضور محمد اسلامی وزیر راه‌وشهرسازی، علی عابد‌زاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، علی رستمی رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام و اعضای هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و جمعی از مدیران فرودگاهی سراسر کشور در حال انجام است.

علی عابدزاده در این مراسم گفت: مردم از حمل‌ونقل هوایی کشور خواسته‌های درستی دارند و از سمت دیگر نیز با مشکلات ما آشنا نیستد این در حالی است که تقاضاها بالاتر می‌روند و کار ما نیز هرروز سخت‌تر می‌شود.

وی در ادامه افزود: با سنگ‌اندازی‌های دشمن کار ما بسیار سخت شده است اما ما تلاش می‌کنیم که این صنعت مانند گذشته روی پای خود بایستد این در حالی است که برخی از سیاست‌مداران پیش‌بینی می‌کنند که در طول سال آینده کار سختی را پیش‌رو داشته باشیم.

وی در ادامه بابیان این‌که رشد صنعت هوایی کشور نیازمند فداکاری و ایثار است گفت: ما به عنوان سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه‌داریم که همکاری بیش‌تری با فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و بخش خصوصی داشته باشیم و این سیاست خود را نیز تقویت خواهیم کرد.

عابدزاده بابیان این‌که در طول این مدت همکاری بسیار خوبی با تولیدکنندگان و تامین کنندگان قطعات و صنعت هواپیمایی داشته بیان کرد ما باید از فشاری که روی صنعت هواپیمایی به دلیل تحریم‌ها ایجادشده استفاده کنیم و آن را به‌عنوان سکوی پرشی برای توسعه صنعت استفاده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی به تولید لاستیک هواپیما در داخل اشاره کرد و گفت: شاید ساخت لاستیک هواپیما به ظاهر سیستم پیچیده‌ای نباشد اما دارای تکنولوژی بسیار پیچیده‌ای است که امروز در کشور ما ساخته می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به موفقیت شرکت‌های هواپیمایی در بخش تعمیراتی اشاره کرد و افزود: موفقیت صنعت هوایی در سایه پذیرش مسئولیت محقق می‌شود.

وی به تلاش‌های مه‌آبادی مدیر عامل سابق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اشاره کرد و گفت: بنده می‌توانم گواهی بدهم که آقای مه‌آبادی در طول این هشت سال زحمت‌های بسیاری برای این صنعت کشیده و جزو افرادی است که تلاش‌هایش در صنعت هوایی اثرگذار و ماندگار خواهد بود.

عابدزاده با ابراز به این مسئله که بسیاری از کارها توسط مه‌آبادی دنبال شده بود گفت: بحث ثبت پیگیری احکام یکی از کارهای ارزشمند و اثرگذار مه‌آبادی بود که صنعت هوایی حداکثر استفاده را از آن برد و ما در سازمان هواپیمایی کشوری مدیون ایشان هستیم. ایشان از هیچ کوششی برای پیگیری مشکلات شرکت فرودگاه‌ها دریغ نکرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    کو ما که نه عکسی از وزیر دیدیم نه از آقای مه آبادی و نه از آقای امیر مک ی

  • کارگران ناراضی از پیمانکار 1 0

    انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت مدیر عاملی شرکت فرودگاهها تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون ان جناب را از خداوند متعال خواستاریم با سپاس ، کارگران واحد جمع اوری چرخهای حمل بار مسافر فرودگاه مهراباد

  • ناشناس 0 1

    با سلام
    از وزیرمحترم راه خواهش می کنیم فکری به حال هواپیمایی هما بکنند