| کد خبر: 183187 |

◄ مجری مخلوع فرودگاه قم: علیه من پرونده‌سازی شد

اخیراً محمدعلی شفیعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ارم کیش مجری پروژه خلع ید شده ساخت فرودگاه بین‌المللی قم در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خواهان بررسی احکام صادر شده علیه این شرکت شده است.

تین نیوز

اخیراً محمدعلی شفیعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ارم کیش مجری پروژه خلع ید شده ساخت فرودگاه بین‌المللی قم در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی  خواهان بررسی احکام صادر شده علیه این شرکت شده است.

به گزارش تین‌نیوز، در نامه شفیعی خطاب به رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی آمده است؛  با شروع ساخت پروژه شهر فرودگاه بین‌المللی قم که از سال 89 با مراسم کلنگ‌زنی پر سروصدا و تبلیغی استانداری با ریاست مجلس و کلیه مسئولان انجام ولی به جای تعهدات و انجام زیرساخت‌ها و رفع موانع، کارشکنی و حسادت خود را با نهایت بی‌انصافی اعمال کردند.

 در ادامه این نامه آمده است: «زمانی که زمین را تحویل گرفتیم متوجه شدیم با صدها واگذاری غیراصولی و مشکوک با بهره‌برداری از شن و ماسه و مرغداری و ... به‌قدری مشکل ایجادشده که نمی‌توانند رسماً خرابه نابود شده را تحویل داده و طبق قانون به ما بفروشند اما منافع خود را در خطر می‌دیدند و ده‌ها میلیون شن و ماسه غارت شد و به‌جای آن نخاله ساختمان و خرابی وحشتناک بر جای ماند که مبلغ جزیی برای دولت و ده‌ها برابر برای خود کاسبی کردند. زمانی که مسئولان بالادستی خود را بی‌تفاوت و مخالف بخش خصوصی دیدند و با پرونده‌سازی و کتمان واقعیت و شهادت دروغ و در اختیار گذاردن اسناد مالکیت به معارضین به‌جای زمین بلاعوض با وجود مخالفت اکثریت قضات قم حکم بر علیه ارم کیش و پروژه صادر شد.

در حالی که بارها به استانداری اعلام کردیم به جای جلسات هزینه تراش و عوام‌فریبانه اگر خواستید پروژه را ادامه دهید اما به دفعات به مردم وعده دروغ دادند که پول شما را تسویه خواهیم کرد که حتی یک ریال هم نپرداختند در صورتی که ارم کیش از 10 هزار نفر را تاکنون تسویه‌حساب کامل کرده است.»

photo_2019-03-02_16-05-47

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.