| کد خبر: 183186 |

عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش نرخ بلیت اتوبوس انتقاد کرد:

◄ مردم برای خرید بلیت اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت

با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم برای خرید گران بلیت اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری در ایام نوروز گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم برای خرید گران بلیت اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت.

به گزارش تین‌نیوز  مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش 20درصدی نرخ اتوبوس‌های بین شهری در ایام نوروز 98، گفت: طبق مذاکرات کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوطه قرار بود که در ایام نوروز نرخ حمل و نقل به ویژه حمل و نقل جاده‌ای افزایش پیدا نکند، اما متأسفانه اخبار حاکی از افزایش قیمت بلیت اتوبوس در آغاز سال 98 است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تسنیم عنوان کرد: بر اساس گزارش ها، حدود 80‌درصد بار جابجایی مسافر بر عهده اتوبوس‌ها است و این نشان‌دهنده آن است که افزایش قیمت بلیت اتوبوس بر گستره بیش‌تری از مردم اثر خواهد گذاشت.

مردم با افزایش قیمت بلیت اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت

وی افزود: حمل‌و‌نقل جاده‌ای جز بخش‌هایی است که نرخ آن باید برای تردد مردم مناسب و ارزان باشد، اما با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم برای خرید گران بلیت اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: هیچ کسی نافی مشکلات صنعت اتوبوسرانی در کشور نیست، اما نمی‌توان به بهانه حمایت از این صنعت، نرخ بلیت اتوبوس را افزایش داد.

کیانپور تصریح کرد: به نظر من به جای افزایش 20درصدی نرخ بلیت اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل و نقل جاده‌ای در قالب سوبسید و یارانه را محقق کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس به خانه ملت گفت: به طور حتم اعضای این کمیسیون در مدت باقی مانده به پایان سال تمام تلاش خود را برای مدیریت و کاهش قیمت بلیت اتوبوس صورت می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.