| کد خبر: 182909 |

بازدید نظری از پروژه‌های غرب مازندران

سید محمد نظری، مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای غرب استان از تکمیل پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس‌آباد تا پایان سال خبر داد.

تین نیوز

سید محمد نظری، مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای غرب استان از تکمیل پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس‌آباد تا پایان سال خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه شهرسازی استان مازندران، نظری در بازدید از پروژه های در دست اجرای غرب استان از تکمیل پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس آباد تا پایان سال خبر داد.

او در حاشیه بازدید از پروژه های راه روستایی و مناطق سیل زده غرب مازندران که پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس آباد ، پل های امام زمین و صادق آباد تنکابن ، پل ماشالک نوشهر از محورهای مهم این بازدید بوده است افزود : این پروژه های زیرساختی در زمره ی اولویت های مهم برنامه های پیش رو می باشد .

نظری همچنین تاکید کرد : غرب مازندران با توجه به موقعیت خاص و گردشگرپذیر بودنش و همچنین حجم بالای مسافر که بدون تردید تاثیرگذاری فراوانی بر شریان توسعه دارد ، مورد توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه های زیرساختی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد : در راستای تاکیدات استاندار مازندران مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام طی برنامه صد روزه لذا در صدد هستیم با توجه به نقش راه و  شهرسازی  در توسعه همه جانبه   پروژه های استراتژیک  را در کمترین زمان ممکن  افتتاح و بهره برداری کنیم.

وی افزود : پل پسنده علیا ( شهید تهرانی مقدم ) شهرستان عباس آباد از جمله پروژه های مهمی بوده است که در راستای تحقق  برنامه صد روزه بزودی تکمیل و تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.