| کد خبر: 182581 |

◄ موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با نصب 8 قفس پرورش ماهی در استان مازندران

کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادرودریانوردی از ابتدای سال جاری تاکنون با هشت مجوز تاسیس و ساخت جهت نصب قفس‌های پرورش ماهی (فاقد سازه دریایی) در مناطق ساحلی محدوده شهرستان‌های جویبار، بابلسر، نوشهر، عباس‌آباد و رامسر موافقت کرده است.

تین نیوز

 مدیرکل بنادرودریانوردی استان مازندران، گفت: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادرودریانوردی از ابتدای سال جاری تاکنون با هشت مجوز تاسیس و ساخت جهت نصب قفس‌های پرورش ماهی (فاقد سازه دریایی) در مناطق ساحلی محدوده شهرستان‌های جویبار، بابلسر، نوشهر، عباس‌آباد و رامسر موافقت کرده است.

  به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان‌پور خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی امور سواحل این اداره کل، تاکنون ۲۴ مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج‌شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی و... در مناطق ساحلی استان (حدفاصل رامسر- ساری) از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادرودریانوردی صادر گردید.

 انزانپور افزود: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده سه فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادرودریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و ماده‌واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفا جهت متقاضی صادر شده و بدون هماهنگی این سازمان، قابل‌واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست.

 مدیرکل بنادرودریانوردی استان مازندران با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادرودریانوردی در بخش سواحل خاطر نشان کرد: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی باید از طریق مراجعه به سامانه sm.pmo.ir (سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور)، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.