| کد خبر: 182474 |

◄ انتخاب 6 «تجربه» در حوزه مدیریت بحران شهرداری تهران

ثبت تجارب اقدام بسیار مفیدی است که منجر به ارائه و انتقال تجارب به مدیران آینده و هم چنین ثبت آن ها شود.

تین نیوز

نخستین جشنواه تجارب مدیران شهرداری تهران با حضور شهردار تهران و هم چنین مدیران شهری به همت اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران،در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارتین‌نیوز، این جشنواره با محوریت پنل‌های مختلف برگزار شد که در هر بخش برگزیده‌های اقدامات صورت گرفته در معاونت ها، سازمان ها و شهرداران مناطق شهرداری معرفی شدند.

‎احمد صادقی در پنل خدمات شهری و مدیریت بحران جشنواره مدیران شهرداری تهران، با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره، گفت: ثبت تجارب اقدام بسیار مفیدی است که منجر به ارائه و انتقال تجارب به مدیران آینده و هم چنین ثبت آن‌ها شود.

‎رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این‌که بسیاری از اقدامات انجام شده در کشور، در دانشگاه‌ها ثبت و در نهایت به عنوان دانش به آیندگان عرضه می‌شود، تصریح کرد: تبدیل تجربه به دانش بسیار حائز اهمیت است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

‎وی با اعلام این‌که بعد از حوزه خدمات شهری، استقبال زیادی از بخش مدیریت بحران شده است، اذعان کرد: این موضوع نشان از دغدغه‌مندی مدیران در حوزه مدیریت بحران است.

‎صادقی با بیان این‌که در جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران 9 تجربه ثبت و در نهایت 6 تجربه انتخاب شد، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این دوره کم لطفی به حوزه بحران شده است به گونه‌ای که تجربه های مدیریت بحران در کتاب تجارب مدیران شهرداری تهران ثبت نشده و امیدواریم این موضوع اصلاح شود.

‎در اختتامیه جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران، از سامانه جامع منابع انسانی در واحدهای تابعه شهرداری تهران رونمایی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.