| کد خبر: 182432 |

​مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد:

◄ بهره‌برداری از روکش آسفالت با 21میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: پروژه روکش آسفالت به طول 89.5 کیلومتر و بااعتباری بالغ‌بر 21 میلیارد تومان در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: پروژه روکش آسفالت به طول 89.5 کیلومتر و بااعتباری بالغ‌بر 21 میلیارد تومان در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازراهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری با اعلام این خبر افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پنج پروژه روکش آسفالت در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید که برای آماده‌سازی آن‌ها 70 هزار تن آسفالت مورداستفاده قرارگرفته است.

وی با اشاره به این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون 117 هزار تن آسفالت جهت روکش و لکه‌گیری درمحورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی تهیه و پخش‌شده است افزود: به‌منظور استفاده از فن‌آوری‌های نوین جهت افزایش طول عمر آسفالت، 46هزار مترمربع لایه مخصوص کامپوزیت به همراه آسفالت و 140 هزار مترمربع هم آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ درده ماهه سال جاری توسط این اداره‌کل اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: اجرای 110 کیلومتر بلوک‌های مفصلی بتنی بااعتبار 48 میلیارد تومان در آزادراه زنجان – قزوین در حال انجام است که این امر گام بسیار مهمی در جهت ایمن‌سازی این آزادراه است.

علی‌اکبری خاطرنشان ساخت: اجرای روشنایی در 30 کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین وزنجان – تبریز نیزتامین اعتبارشده ودرحال انجام مراحل قانونی برای واگذاری به پیمانکاراست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.