| کد خبر: 182280 |

انتشار لیست ائتلافی معدنی‌ها در انتخابات اتاق ایران:

◄ غرقی بر جای سلطانی تکیه می‌زند

محمد رضا بهرامن، اعلاء میر محمد صادقی ، فریال مستوفی و سجاد غرقی لیست ائتلافی معدنی‌ها برای شرکت در انتخابات اتاق را تشکیل می‌دهند.

تین نیوز

 


محمد رضا بهرامن، اعلاء میر محمد صادقی ، فریال مستوفی و سجاد غرقی لیست ائتلافی معدنی‌ها برای شرکت در انتخابات اتاق را تشکیل می‌دهند.

به گزارش تین‌نیوز با نزدیک شدن به انتخابات اتاق بازرگانی ایران  و اعلام لیست ائتلافی معدنی‌ها شاهد حضور چهره‌های جوانی هم‌چون سجاد غرقی هستیم که از وی به عنوان جایگزین پدرام سلطانی نام برده می‌شود.

گمانه‌زنی‌ها از سجاد غرقی به عنوان جایگزین پدرام سلطانی در ترکیب انتخابات اتاق بازرگانی ایران نام برده می‌شود. در واقع سجادغرقی که از فعالان حوزه معدن بوده و پیش از این سابقه عضویت در ترکیب هیات مدیره انجمن سنگ‌آهن ایران را در کارنامه کاری خود دارد . هم اکنون به عنوان نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران مشغول به فعالیت بوده و شنیده‌ها از حضور غرقی در لیست ائتلافی معدنی محمد رضا بهرامن، اعلاء میر محمد صادقی، فریال مستوفی برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران حکایت دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد پس از حضور چندین ساله چهره‌های مطرحی هم‌چون پدرام سلطانی و بهرام شکوری در ترکیب کنونی بخش معدن اتاق به نظر می‌رسد این چهر‌ه‌ها تصمیمی برای کاندیداتوری مجدد در انتخابات پیش‌روی نداشته و قصد دارند تا صحنه را به دیگر فعالان این بخش واگذار کنند به گونه‌ای‌که با قطعی شدن انصراف این افراد در انتخابات نام‌های دیگری برای کاندیداتوری در ترکیب هیات رییسه اتاق ایران مطرح می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.