| کد خبر: 182275 |

◄ عملیات تطویل باند فرودگاه سقز کلید خورد

در سفر رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به کردستان، پروژه تطویل باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه سقز آغاز شد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه سنندج، گفت: در این سفر که 23 بهمن و با همراهی غلامحسین باقریان، عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی انجام شد، مه‌آبادی ضمن بازدید از عملیات احداث ترمینال و ابنیه فرودگاه سقز که به رشد 45‌درصدی رسیده است، کلنگ اجرای پروژه تطویل باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه را به زمین زد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محسن سیف‌زاده افزود: قرارداد اجرای پروژه تطویل باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه سقز ماه گذشته به پیمانکار (جهاد نفت استان مرکزی) ابلاغ‌شده و با صرف 23 میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید. با اجرای این طرح 700 متر به طول باند فرودگاه سقز افزوده می‌شود و به 2700 متر می‌رسد.

وی گفت: رحمت‌اله مه‌آبادی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این سفر بر انجام به موقع عملیات تطویل باند و اتمام پروژه تا سال 1400 تاکید کرد.

استاندار کردستان و نماینده مردم شهرستان‎ سقز و معاون عمرانی استاندار در این مراسم حضور داشتند.

پروژه ساخت فرودگاه سقز از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه محور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در استان کردستان که به زعم کارشناسان صنعت حمل‌ونقل و صنعت هوانوردی بنا به مجاورت با شهرهای پرجمعیت استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی و هم‌چنین مجاورت با کشورهای همسایه و حریم کردستان عراق به عنوان شاه کلید ارتباطی و پل ارتباطی استان کردستان یاد می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.