| کد خبر: 182270 |

مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد:

بازگشایی محور رودبار- ایرانشهر

محورهای روستایی برف‌گیر بازگشایی می‌شود.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: محور رودبار-ایرانشهر که در پی بارندگی‌های 24 ساعت گذشته مسدود شده بود با همت راهداران شهرستان رودبار جنوب و دستگاه‌های راهدار بازگشایی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از فارس، مسعود جمیلی با اشاره به بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان اظهار کرد: محور رودبار ایرانشهر که در پی بارندگی‌های 24 ساعت گذشته مسدود شده بود با همت راهداران شهرستان رودبار جنوب و دستگاه‌های راهداربازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: با توجه به گذر چند رودخانه و مسیل از عرض محور رودبار- ایرانشهر و بارش شدید باران و در پی آن جاری شدن سیلاب این محور مسدود شد، که به جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارت‌های جانی این مسیر توسط راهداری مسدود شد.

وی با بیان این‌که معمولا بارش باران در این مناطق سیل‌آسا است، بیان داشت: طغیان رودخانه‌ها در هفت شهرستان ضمن مسدود کردن چندین محور اصلی به محورهای روستایی شهرستان‌ها هم خسارت وارد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به این‌که خسارت‌های سیلاب به محورهای ارتباطی و ابنیه جاده‌ها در حال جمع‌بندی میدانی و نهایی است، گفت: با توجه به حجم سیلاب بسیاری از راه‌های روستایی نیاز به تیغ‌زنی و بازگشایی دارد که این مهم در دستور کار ادارات راهداری شهرستان‌ها قرار گرفته است.

جمیلی با اشاره به بارش سنگین برف در بخش ساردوئیه جیرفت گفت: کار بازگشایی محورهای روستایی برف‌گیر از صبح امروز آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.