| کد خبر: 182245 |

◄ تدابیر شهرداری برای کاستن از آلودگی خودروهای دیزلی

امیدوارم روزی بشود که معاینه‌فنی برتر را الزامی و معاینه‌فنی ویژه حالت تشویقی داشته باشد البته شاید چند سال طول بکشد، اما این اقدامات صورت می‌گیرد.

تین نیوز

 در حالی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از  نظارت سخت‌گیرانه بر خودروهای دیزلی، سخن گفته است که این موضوع سال‌های زیادی است مدیران شهری را به خود مشغول کرده است. تردد خودروهای تجاری در شب، مانعی شده برای کاسته شدن از آلودگی در کلان‌شهری چون تهران.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  محسن پورسیدآقایی از ارائه تخفیف 25 درصدی برای معاینه‌فنی برتر خبر داده و گفته است: برای خودرو‌هایی که معاینه‌فنی برتر داشته باشند 25 درصد تخفیف برای ورود به محدوده در نظر گرفته‌ایم.

معاون شهردار در امور حمل‌ونقل به این نکته نیز اشاره کرده است که، شهروندان در صورت داشتن معاینه‌فنی برتر حداقل 8 درصد به هزینه‌های آن‌ها در سال آینده اضافه می‌شود و این به معنی تشویق شهروندان برای دریافت معاینه‌فنی برتر است.

پورسیدآقایی با ابراز امیدواری در خصوص اینکه معاینه‌فنی برتر به صورت الزام درآید، اظهار داشته است: امیدوارم روزی بشود که معاینه‌فنی برتر را الزامی و معاینه‌فنی ویژه حالت تشویقی داشته باشد البته شاید چند سال طول بکشد، اما این اقدامات صورت می‌گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع نظارت بیش‌تر بر خودروهای سنگین یا دیزلی اشاره داشت و تصریح کرد: برای خودرو‌های دیزلی هم معاینه‌فنی سختی را در نظر گرفته‌ایم و نظارت سخت‌گیرانه‌تر است تا شاهد خودرو‌های دودزای کمتری در تهران باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.