| کد خبر: 182229 |

◄ کاهش ظرفیت حمل‌ونقل هوایی در نوروز 98

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش تعداد صندلی پرواز در ایام نوروز 98 به دلیل از رده خارج شدن تعدادی از هواپیماها و غیرعملیاتی شدن برخی هواپیماها خبر داده است.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش تعداد صندلی پرواز در ایام نوروز 98 به دلیل از رده خارج شدن تعدادی از هواپیماها و غیرعملیاتی شدن برخی هواپیماها خبر داده است.

به گزارش تین‌نیوز، مقصود اسعدی سامانی در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی ناوگان هوایی بر ایام نوروز 98 به فارس گفته است: شرکت‌های هواپیمایی در حال حاضر در حال بسیج کردن همه امکانات خود برای ارائه خدمات به مسافران هوایی نوروز هستند، البته این امکانات در اندازه وسع شرکت‌های هواپیمایی است.

وی درباره پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی هواپیما اظهار داشت:‌ برنامه شرکت‌های هواپیمایی به صورت فصلی بسته می‌شود، در این راستا برخی شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت‌های نوروزی را آغاز کرده‌اند و در حال حاضر از طریق ‌سایت شرکت‌های هواپیمایی و برخی آژانس‌های فروش، امکان تهیه بلیت‌های نوروزی هواپیما وجود دارد.

 نرخ بلیت پروازهای نوروز افزایش نمی‌یابد

اسعدی‌ سامانی تأکید کرد: طبق هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی، قیمت بلیت پرواز برای ایام نوروز ۹۸ هیچ افزایشی نخواهد داشت؛ قیمت‌های بلیت نوروزی همان نرخ‌هایی است که در آذرماه امسال اعلام و اعمال شد. این قیمت‌ها که شامل طیفی از نرخ‌ها بین حداقل تا حداکثر در همه مسیرهای داخلی است، در حال حاضر ‌در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده است.

 کاهش صندلی پرواز در نوروز ۹۸

دبیر انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: امسال به دلیل از رده خارج شدن تعدادی از هواپیماها و غیرعملیاتی شدن برخی هواپیماها، ظرفیت حمل و نقل هوایی برای نوروز ۹۸ کاهش می‌یابد، برخی هواپیماها مشکل موتور و تأمین قطعات دارند، بنابراین تعداد هواپیماها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

اسعدی سامانی اضافه کرد: با وجود کاهش صندلی پرواز، شرکت‌های هواپیمایی تلاش می‌کنند، برای ایام نوروز، با برقراری پروازهای متعدد فوق‌العاده،‌ نیازهای مسافران را در ایام نوروز پاسخگو باشند. 

 آماده‌سازی ۱۵۰ فروند هواپیما برای سفرهای نوروزی

دبیر انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد:‌ در ایام نوروز حدود ۱۵۰ فروند هواپیما برای جابه‌جایی مسافران نوروزی آماده می‌شود.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با وجود آنکه در نوروز ۹۷ نسبت به نوروز ۹۶ حدود ۸ درصد ‌کاهش جابه‌جایی مسافر داشتیم، حداقل در نوروز ۹۸ با اقبال مسافران، تلاش شرکت‌های هواپیمایی و برقراری پروازهای فوق‌العاده،‌ به اندازه نوروز ۹۷ مسافر جابه‌جا کنیم و آمار کاهشی نداشته باشیم، تا نیاز مردم به حمل و نقل هوایی در ایام نوروز تأمین شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.