| کد خبر: 182206 |

وزیر راه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نماد اقتدار ایران است

وزیر راه و شهرسازی گفت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نماد اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران در صحنه های بین المللی است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نماد اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران در صحنه های بین المللی است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه به مناسبت راهپیمایی ملت ایران در روز 22 بهمن عنوان کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم همانند روزهای نخستین پیروزی این انقلاب همچنان در صحنه حضوری پرشور دارند.
وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب در چهار دهه گذشته، اظهار داشت: مردم ایران تاکنون در توسعه پیشرفت میهن اسلامی نقش مهمی ایفا کردند و همه این دستاوردها با استفاده از توانمندی های داخلی توسط جوانان متخصص ایرانی فراهم شده است.
وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نشان از مردمی بودن این انقلاب است، گفت: مردم عزیز ایران همیشه حامی و پایبند انقلاب بوده اند، هرچند که دشمنان همواره سعی می کنند که مردم دلسرد شوند، اما تاکنون استکبار جهانی نتوانسته در این زمینه کاری پیش ببرد.
اسلامی تاکید کرد: ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) حماسه بزرگی را خلق کرد که مقاومت، ایستادگی و استقلال بزرگترین دستاورد آن بود و اکنون پس از 40 سال، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن سبب نومیدی دشمنان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.