| کد خبر: 182192 |

◄ تدوین بسته‌های حمایتی برای فعالان اقتصادی بنادر

بسته‌های حمایتی ویژه برای فعالان اقتصادی بنادر درحال تدوین است. محمدعلی حسن‌زاده، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این خبر گفت: جلسات مستمری با فعالان اقتصادی حوزه بنادر برای رفع چالش تمامی شرکت‌ها، فعالان و سرمایه‌گذاران بخش بندری داریم.

تین نیوز

بسته‌های حمایتی ویژه برای فعالان اقتصادی بنادر درحال تدوین است. محمدعلی حسن‌زاده، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این خبر گفت: جلسات مستمری با فعالان اقتصادی حوزه بنادر برای رفع چالش تمامی شرکت‌ها، فعالان و سرمایه‌گذاران بخش بندری داریم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن‌زاده گفت: انجمن‌های پایانه بندری، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و همچنین اتاق‌های بازرگانی ازجمله بخش‌های خصوصی فعال درزمینهٔ فعالیت‌های بندری هستند که درحال گفتگوهای مستمر با آنها هستیم.

این مقام مسئول با اعلام اینکه بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای فعالان بخش‌خصوصی حوزه بنادر درحال تدوین است که با بسته‌های قبلی تفاوت قابل‌ملاحظه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: درحال تدوین بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای فعالان بخش‌خصوصی ازجمله انجمن پایانه که خدمات بندری ارائه می‌دهند، هستیم.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از تشکیل جلساتی مستمر با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته خبرداد و افزود: در ارتباط با فعالیت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بخشی از همکاری‌ها توسط سازمان بنادر و بخشی دیگر توسط معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه درحال پیگیری است تا تعاملاتی را در راستای حل مشکلات آن انجمن فعال درزمینهٔ کشتیرانی و خدمات بندری داشته باشیم.

حسن‌زاده گفت: نقطه تماس دیگر که اخیراً ایجاد کرده‌ایم دعوت از اتاق‌های بازرگانی تهران و ایران است. نخستین جلسه آن را ماه گذشته در سازمان بنادر برگزار کردیم و به‌عنوان مشتری خدمات بندری از اتاق‌های باز گرانی تهران و ایران دعوت به عمل آوردیم و در طرف دیگر، خطوط کشتیرانی، انجمن خدمات کشتیرانی، اتحادیه مالکان شناور، انجمن پایانه داران و همکاران  ما از سازمان بودند. در آن جلسه، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی به‌عنوان مصرف‌کننده خدمات بندری چالش‌های خود را مطرح کردند که ما در سازمان بنادر به‌عنوان نهاد حاکمیتی درصدد حل مشکلات بخش‌های خصوصی و ارائه راهکارهای لازم درخصوص مشکلات آن‌ها هستیم.

او یادآور شد: فرض ما براین است که هر سه ماه یک‌بار این نشست را داشته باشیم تا بتوانیم در مقام پاسخگوی استفاده‌کنندگان کالا و تجار بتوانیم ظاهر شویم که این موضوع باهدف رفع چالش تمامی شرکت‌ها، فعالان و سرمایه‌گذاران بخش بندری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.