| کد خبر: 182189 |

◄ برگزاری اولین نشست کمیته حمل و نقل دریایی هرمزگان برای طرح نوروزی ۹۸

اولین نشست کمیته حمل و نقل دریایی غرب استان هرمزگان برای هماهنگی طرح نوروزی ۹۸ برگزار شد.

تین نیوز

اولین نشست کمیته حمل‌ونقل دریایی غرب استان هرمزگان به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم در راستای طرح ساماندهی سفرهای دریایی ویژه نوروز ۹۸ برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی بنادرودریانوردی استان هرمزگان، در این نشست، راهکارهای افزایش ایمنی ترددها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران دریایی با حضور معاون دریایی و بندری بنادرودریانوردی بندرلنگه، ارگان‌ها و ادارات مرتبط و مسئولین بنادر تابعه بررسی شد.

در ابتدای این نشست، «خداداد پلاشی» معاون دریایی و بندری بنادرودریانوردی بندرلنگه با تاکید بر اهمیت سفرهای دریایی به‌خصوص در تعطیلات نوروزی، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در طرح نوروز ۹۷ و همچنین روند اجرای طرح ساماندهی سفرهای دریایی ویژه نوروز ۹۸ را ارائه کرد.

پلاشی بر نظارت ویژه بنادر غرب هرمزگان بر مباحث ایمنی سخن گفت و افزود: در اعمال قوانین مقرر در مباحث ایمنی بیش از گذشته تاکید داریم و آمار بدون حادثه سال گذشته در سفرهای نوروزی حاصل همین جدیت در رعایت نکات ایمنی است.

وی با اشاره به وظیفه خطیر کمیته حمل‌ونقل دریایی گفت: مانند سال‌های گذشته این کمیته وظیفه ایجاد رفاه و تردد ایمن مسافران در بنادر مسافری و بر روی شناورها در مسیرهای مشخص‌شده بر عهده دارد و حفظ جان مسافران مهم‌ترین امری است که در دستور کار کمیته قرار داده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش ایمنی سفرهای دریایی تصریح کرد: با هماهنگی شرکت‌های کشتیرانی و دست‌اندرکاران حوزه مسافرت‌های دریایی تلاش کرده‌ایم با اتخاذ تدابیر مناسب، ایمنی سفرهای نوروزی را در سال ۱۳۹۸ بیش از هر زمان دیگر بهبود تا به هدف اصلی که همان رضایت مسافران و تکریم مهمانان نوروزی است دست‌یابیم.

نمایندگان ارگان‌ها و ادارات مرتبط و مسئولین بنادر تابعه به بیان عملکرد و مشکلات دستگاه متبوع خود در خصوص اجرای طرح نوروزی ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۹۸ پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.