| کد خبر: 182171 |

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها،

◄ نوسازی بافت ناکارآمد شهری به تصویب رسید

اولین طرح در دستور کار اصلاح تبصره (2) ذیل ماده (29) قانون نوسازی و عمران شهری بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها از تصویب 4 طرح در  جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ناصر عبدی‌آذر با اشاره به برگزاری  جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: در این جلسه 4 طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی در ادامه در توضیح برگزاری جلسه کمیسیون در چهاردهمین اجلاس این شورا در دور پنجم، افزود: اولین طرح در دستور کار اصلاح تبصره (2) ذیل ماده (29) قانون نوسازی و عمران شهری بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها، تصریح کرد: بند (2) ماده (32) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بود که دستگاه‌های اجرایی را موظف می‌کند برنامه‌های سالانه را برای تصویب به صحن شورای شهر، شهرستان و استان ارسال کنند که این طرح هم تصویب شد.

عبدی آذر، با بیان اینکه طرح دستورالعمل نحوه تحلیف شهرداران و طرح تمدید قانون مدیریت بحران کشور نیز در کمیسیون موردبررسی و تصویب قرار گرفت، خاطرنشان کرد: طرح تشکیل شورایاری‌ها نیز موردبررسی قرار گرفت و نظر کمیسیون این بود که این طرح برای همه شهرها الزام‌آور نباشد و بنا به صلاحدید شورای هر شهر این طرح اجرا شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.