| کد خبر: 182167 |

افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی در منجیل و لوشان

به مناسبت دهه فجر، دو طرح عمرانی در لوشان و سه طرح خدماتی و زیربنایی در منجیل از توابع شهرستان رودبار افتتاح شد.

تین نیوز

سه پروژه روکش آسفالت به طور همزمان در لوشان افتتاح شد؛ به گفته سید سلیم قاسمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودبار روکش آسفالت آزادراه رشت - قزوین به طول شش کیلومتر، محوراصلی امامزاده هاشم - پاچنار محدوده سد تاریک به طول سه کلیومتر و داخل شهر لوشان به طول یک کیلومتر در مجموع با هزینه 25 میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، همچنین به میمنت دهه فجر ، 19 پروژه برق رسانی شهرستان به طور همزمان در لوشان افتتاح شد. به گفته علیرضا نصوری رئیس شرکت توزیع برق رودبار، برای اجرای این 19 پروژه برق رسانی ، 11 میلیارد و 670 میلیون ریال هزینه شده است.

بمناسبت دهه فجر ایستگاه هواشناسی خودکار منجیل نیز افتتاح شد. به گفته مدیر کل هواشناسی گیلان ، برای اجرای این ایستگاه سینوپتیک که جزو ایستگاه های بین‌المللی است و به صورت 24 ساعته به پایش اطلاعات هواشناسی می پردازد، دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

یک شرکت تعاونی فرآوری زیتون در منجیل نیز افتتاح شد. به گفته محمد حیدری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودبار، این شرکت تعاونی با ظرفیت سالیانه 200 تن فرآوری و بسته بندی زیتون با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده و با بهره برداری از آن برای 15 نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

همچنین بمناسبت دهه مبارک فجر یک شرکت تامین نیرو در منجیل افتتاح شد. محمد حیدری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودبار در این ارتباط گفت: این شرکت تعاونی تامین نیاز استادکاران و کارگران ساختمانی 20 نفر عضو و دو هزار نفر نفر تحت پوشش دارد و با سرمایه اولیه یک میلیارد و 800 میلیون ریال راه اندازی شده است.

شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.