| کد خبر: 182149 |

مدیرعامل شرکت بهینه‌‌‌سازی مصرف سوخت مطرح کرد:

دستور زنگنه به همکاری نفت با راه آهن/ پرداخت سرمایه تا پایان سال

همگرایی میان راه‌‌آهن و شرکت بهینه‌‌سازی مصرف سوخت بسیار قابل توجه و سقف بالاترین قرارداد ما با راه آهن هفت میلیارد دلار است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهینه‌‌‌سازی مصرف سوخت از دستور وزیر نفت بر همکاری دستگاه‌‌های زیرمجموعه این وزارتخانه با شرکت راه آهن و حوزه حمل و نقل ریلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن دلاویز در بازدید از ایستگاه راه‌آهن تهران گفت: اقدامات بسیار خوبی در این ایستگاه انجام شده و نظم و انضباط و رضایتمندی موجود در فعالیت‌‌‌های راه آهن موجب امیدواری به همکاری فیمابین نفت و صنعت ریلی می‌‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه تلاش می‌‌کند تا حداکثر کمک را به مجموعه راه‌‌آهن داشته باشد، اظهار داشت: همگرایی میان راه‌‌آهن و شرکت بهینه‌‌سازی مصرف سوخت بسیار قابل توجه و سقف بالاترین قرارداد ما با راه آهن هفت میلیارد دلار است.

این مقام مسئول در مورد پرداخت سرمایه به راه‌‌آهن تصریح کرد: پرداخت سرمایه به راه آهن شرایطی دارد که در این زمینه اقداماتی در راه آهن انجام شده و نیازمند رفع برخی از اشکالات است؛ به محض رفع این اشکالات و اصلاح آن، پرداخت انجام می‌‌شود که امیدواریم این اقدام تا پایان امسال انجام شود.

همچنین ساسان کاظمی‌نژاد، مدیر بخش حمل و نقل شرکت بهینه‌‌سازی مصرف سوخت با اشاره به قراردادهای بخش ریلی با این شرکت برای استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید مصوب شورای اقتصاد خاطرنشان کرد: از طریق راه آهن سرمایه‌‌گذارانی به مجموعه بهینه‌‌سازی سوخت به عنوان نماینده وزارت نفت معرفی شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان بازدید گذشته از راه‌‌آهن و پس از گذشت سه ماه توانسته‌‌‌ایم مصوبه هیات مدیره شرکت بهینه‌‌سازی سوخت را اخذ کنیم، ابراز داشت: بیش از ۳۰۰ واگن در راستای سرمایه گذاری و اجرای ماده ۱۲ دریافت شده است و در حال حاضر در شرف انعقاد قرارداد ۹۲۵ واگن هستیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.