| کد خبر: 182124 |

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

کلنگ ساخت باند دوم بزرگراه زاهدان- خاش به زمین زده شد

عملیات ساخت قطعه یک باند دوم بزرگراه زاهدان - خاش به طول ۱۹ کیلومتر عصر امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان برخی شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر آغاز شد.

تین نیوز

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم به زمین زدن کلنگ ساخت باند دوم بزرگراه زاهدان- خاش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بار ترافیکی سنگین در مسیر زاهدان - خاش و توجه به کریدور شمال به جنوب سیستان و بلوچستان که از طرح‌های مهم این استان است، عملیات ساخت باند دوم این بزرگراه در دست اجرا قرار گرفت.

محمد اسلامی ادامه داد: کار پیمانکاری این قطعه انجام و تا چند روز آینده کارگاه و تجهیزات لازم برای عملیاتی شدن آن توسط پیمانکار صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برنامه تکمیلی این پروژه در یک بازه سه ساله تعریف شده که امیدواریم در این مدت محقق شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص بزرگراه زاهدان - زابل نیز اظهار داشت: بخش‌هایی از این بزرگراه انجام و بخش‌هایی نیز باقی مانده که در برنامه این وزارتخانه قرار دارد.

وی با بیان محدود بودن منابع وزارت راه و شهرسازی، گفت: بنا بر آن شده تا مناطقی که برخورداری کمتری در حوزه راه دارند تخصیص اعتبار و کار اجرایی در آن مناطق صورت گیرد و سایر مناطق در اولویت بعدی هستند.

اسلامی ادامه افزود: ایجاد پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی یکی از مهمترین راه‌هایی است که می‌تواند در حوزه تامین منابع اعتباری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام کمک کننده باشند.

به گزارش ایرنا محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه روز پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان و شماری از مسئولان قرار گرفت.

افتتاح بازارچه‌ محله شیر آباد شهر زاهدان، شروع عملیات قطعه چهارم راه آهن زابل - زاهدان، افتتاح فاز یک خط لوله آب چاه نیمه به رامشار، افتتاح ۱۳کیلومتر جاده ترانزیت محمد آباد - میلک و پل بزرگ سیستان، شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان، خاش به طول ۱۹ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.