| کد خبر: 182114 |

افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر

مسیح ناصحی، رئیس راه وشهرسازی بهشهر ، نکاء و گلوگاه از افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

تین نیوز

مسیح ناصحی، رئیس راه وشهرسازی بهشهر ، نکاء و گلوگاه از افتتاح پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, ناصحی از افتتاح پروژه  راه روستایی دوراب–شورابسر در ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

او دراین رابطه اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پروژه راه روستایی دوراب - شورابسر نکاء  به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی ، فرماندار نکاء و سایر مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت .

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر، نکاء و گلوگاه افزود : موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

او اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر، نکاء و گلوگاه گفت : پروژه راه روستایی دوراب – شورابسر از پروژه های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

گفتنی است در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام اله دهه مبارک فجر تعداد ۲۸ پروژه راه روستایی در قالب ۳۸ کیلومتر و یک دستگاه پل با اعتباری معادل ۱۰۹ میلیارد ریال بهره برداری و در اختیار روستائیان عزیز قرار گرفت . همچنین این اداره کل در حوزه ساخت و مهندسی ، و فنی و اجرایی پروژه های متعددی داشته که در این ایام با حضور مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.