| کد خبر: 182067 |

◄ صدور بیش از 11هزار کارت هوشمند کالا و مسافر در استان کرمانشاه

بیش از یازده‌هزار و 401 فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر در استان کرمانشاه صادر شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تمدید 16 هزار و 973 کارت تردد مسافر و صدور 11 هزار و 401 فقره کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر خبر داد و اظهار کرد: اقداماتی نظیر نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری و حمل‌ونقل و همچنین بررسی، اعلام نظر و تکمیل مدارک متقاضیان تاسیس شرکت‌های مسافربری و باری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی افزود: اجرای طرح نظرسنجی و بررسی رسیدگی به پیشنهادات وشکوایه های واصله در امور جابه‌جایی مسافر و کالا، اجرای ضوابط بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها نیز طبق روال همیشگی انجام‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در آینده نزدیک درصدد کنترل عرضه خدمات حمل‌ونقل مسافر و چاپ و توزیع تراکت‌های اطلاع‌رسانی حقوق مسافر و توزیع آن هستیم تا بتوانیم خدمات باکیفیت‌تری به مسافران ارائه دهیم.

وی همچنین از تمدید پروانه فعالیت 66 شرکت و مؤسسه مسافربری فعال در سطح استان خبر داد و افزود: از اول سال جاری تاکنون نیز 500 مورد بازدید به‌منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافر انجام‌شده است.

کرمی در پایان عنوان داشت: در طی مدت ذکرشده بر نحوه فعالیت رانندگان بخش جابه‌جایی مسافران بازدیدهای دوره‌ای و دروازه‌ای به تعداد 354 مورد به‌عمل‌آمده و همچنین بر بیش از 600 مورد ناوگان نظارت صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.