| کد خبر: 181942 |

زیرساخت‌های جاده‌ای استان سمنان متناسب با حجم بالای مسافران نیست

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان، گفت: زیرساخت‌های انجام‌شده متناسب با تعداد تردد خودروها و مسافران نیست.‌

تین نیوز

استاندار سمنان با اشاره به‌ ضرورت کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان، گفت: زیرساخت‌های انجام‌شده متناسب با تعداد تردد خودروها و مسافران نیست.‌

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، علی‌رضا آشناگر صبح دوشنبه در نشستی با فرماندهان انتظامی استان سمنان و شهرستان‌های تابعه به مناسبت دهه فجر بابیان اینکه دولت و حاکمیت وظیفه‌دارند امنیت و آرامش مردم را تأمین کنند، تأکید کرد: هیچ عنصری همچون امنیت نمی‌تواند موجب توسعه در کشور شود چراکه اگر امنیت نباشد خلاقیت‌ها نیز مختل خواهد شد.

وی بابیان این‌که سمنان استان امنی است که بی‌تردید بخشی از آن به‌واسطه‌ تلاش نیروهای انتظامی و نظامی و بخشی دیگر به دلیل توسعه‌ ارزشمند ایجادشده در آن است، افزود: توسعه در استان با شکلی خوب انجام‌شده و خوشبختانه همین علت سبب شده تا میزان جرائم نیز کم‌تر از متوسط کشوری باشد اما باید برای تردد جاده‌ای راهی بیندیشیم.

استاندار سمنان بابیان این‌که سالانه بالغ بر  ۱۹ میلیون نفر در جاده‌های استان تردد می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی باید اطلس امنیتی خود را در سراسر استان ارائه دهد از سوی دیگر باید گفت زیرساخت‌های جاده‌ای سمنان متناسب با حجم بالای مسافران نیست.

آشناگر در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه طی این سال‌ها اعتماد مردم به نیروی انتظامی بیشتر شده و مردم این نیروی ارزشمند را باور دارند، تأکید کرد: مردم  انتظار دارند تا پلیس هم به‌عنوان تأمین‌کننده امنیت و هم به‌عنوان یک مددکار و همراه در کنارشان باشد.

وی در خاتمه گفت: مردم انقلابی ایران به‌واسطه عهدی که با امام راحل خود بسته بودند حتی در طوفان‌ها نیز رهبر و مقتدای خویش را تنها نگذاشتند و نخواهند گذاشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.