| کد خبر: 181939 |

◄ جزئیات بلیت‌ قطارهای نوروزی رجا

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در روز سه‌شنبه 16 بهمن ماه 97، فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به جز مشهد مقدس عرضه خواهد شد.

تین نیوز

فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز 98، به صورت اینترنتی، اپلیکیشنی و 1539 از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 16 بهمن ماه 97 آغاز می‌شود و شرکت رجا در این خصوص توصیه‌هایی برای متقاضیان خرید بلیت‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون اجرایی و رییس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در روز سه‌شنبه 16 بهمن ماه 97، فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به جز مشهد مقدس عرضه خواهد شد.

محمدرضا شناسنده گفت: از ساعت 12 ظهر همان روز، بلیت‌ قطارهای کمربندی مشهد (مانند: اهواز-مشهد، کرمانشاه-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان-مشهد، ساری-مشهد، یزد-مشهد و ...) به فروش می‌رسد.

شناسنده اظهار داشت: از ساعت 17 روز سه‌شنبه نیز فروش بلیت قطارهای مسیر تهران- مشهد و بالعکس آغاز می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: فروش بلیت قطارهای نوروزی رجا از طریق مراکز فروش نیز از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 97 برای کلیه مسیرها به صورت همزمان صورت می‌گیرد.

  شناسنده افزود: برنامه حرکت قطارهای نوروزی سال 1398 از 24 اسفند 97 آغاز شده و تا 16 فروردین 98 ادامه دارد.

رییس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی رجا تاکید کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هم‌وطنان با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به‌صورت غیرحضوری (اینترنتی، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن 1539) یا از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.

معاون اجرایی رجا از هم‌وطنان خواست که هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت حتما کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی افزود: همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعا موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

شناسنده تاکید کرد: بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 5000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.