| کد خبر: 181906 |

◄ شان صنعت هوانوردی متمایز است

شرکت فرودگاه‎ها جایگاه ممتازتری را در ارائه خدمات کسب کرده است.

تین نیوز

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جمع مدیران و کارکنان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ارزیابی سالانه ما در سازمان اداری و استخدامی نشان می‌دهد که این شرکت ازنظر نحوه ارائه خدمات و انجام مسئولیت‎های خود جایگاه ممتازتری را پیداکرده و توانسته است از فرصت برجام برای تهیه تجهیزات موردنیاز بهره‎برداری کند به‌طوری‌که امروز در بخش‎های حساس و مهم ناوبری هوایی به‌جایی رسیده است که مطمئن باشیم سال‎های زیادی قابلیت ارائه خدمت مناسب به مردم وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، جمشید انصاری ضمن ابراز خرسندی از بازدید از مرکز کنترل فضای کشور و آشنایی بیشتر با وظایف حساس و پیچیده کارکنان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته شاهد فرازوفرودهای زیادی بوده است و برای تحقق اهداف و آرمان‎های خود، باوجود تلاش ارکان و مردم، با مقابله‎ها و دشمنی‎هایی روبرو بوده است که بااین‌وجود به‌خوبی پیش رفته است. برای نمونه در همین حوزه فرودگاهی و صنعت هوانوردی ظرفیت‎های زیادی خلق‌شده است چه در فرودگاه‎ها و چه در نیروهای آن و آمارها و گزارش‎ها نشان‎دهنده حجم عظیم سرمایه‎گذاری است که برای مردم رفاه بیش‌تری را فراهم می‌کند و اگر این تهدیدها و مقابله‎ها که بسیاری از منابع و امکانات ما را درگیر خودکرده‌اند، نبود اکنون در جایگاه بهتری بودیم و مردم رضایت بیشتری داشتند، اگرچه مردم این را به‌خوبی می‎دانند و با پیروی از اندیشه‎های مقام معظم رهبری باوجود تمام تهدیدات این راه پرافتخار را ادامه خواهیم داد.

معاون رئیس‌جمهوری ضمن قدردانی از اعضای هیئت‌مدیره و مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت که در طول چند سال گذشته توانسته‎اند تغییرات و تحولات قابل‌توجهی را در شرکت ایجاد کنند، گفت: براساس ارزیابی‎های سالانه‎ای که به‌صورت ذاتی در سازمان انجام می‎دهیم شاهد این هستیم که این شرکت ازنظر نحوه ارائه خدمات و انجام مسئولیت‎های خود جایگاه ممتازتری را پیداکرده و توانسته است از فرصت برجم برای تهیه تجهیزات موردنیاز بهره‎برداری کند به‌طوری‌که امروز در بخش‎های حساس و مهم ناوبری هوایی به‌جایی رسیده است که مطمئن باشیم سال‎های زیادی قابلیت ارائه خدمت مناسب به مردم وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که براساس قانون می‎توانیم یک اساسنامه خوب و کارآمد را با پیش‎بینی موارد مختلف برای این شرکت تدوین و تصویب کنیم و پس‌ازآن برای اجرا، برنامه‎ریزی و تصمیم‎گیری کنیم، گفت: باید به این نکته توجه شود که این شرکت یک مجموعه فنی تخصصی است و نوع خدمتی که ارائه می‎دهد از همین جنس است که بخش قابل‌توجهی از آن وظیفه حاکمیتی است و با توجه به حجم بالای وظایف، دولت باید حمایت و کمک ویژه‎ای برای اداره آن ارائه دهد.

انصاری شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران را ازنظر نوع مأموریت و جایگاهش در اِعمال بخشی از حاکمیت عمومی با سازمان‎های دیگر متفاوت دانست و گفت: توصیه می‎کنم برای تغییر مقررات استخدامی و نظام دستمزدها و غیره در گام نخست فرهنگ‌سازمانی ویژه در میان کارکنان گسترش یابد. کارکنان این مجموعه با توجه به پروتکل‎ها و نوع وظایفشان باید متمایز باشند و وقتی در این محوطه هستیم با توجه به رفتار و نوع پوشش به‌خوبی متوجه شویم که آن‌ها کارکنان این صنعت هستند. برای این کار باید یک کار مطالعاتی جدی انجام شود و در تفاهم‌نامه‌هایی که با دانشگاه‎ها برای انجام مطالعات امضا می‎شود باید به این موضوع نیز توجه شود.

وی با تأکید بر این‌که وجود این فرهنگ‌سازمانی کمک زیادی در تغییر نظام جذب نیرو، پاداش‎ها و دستمزدها و غیره می‎کند و از تطبیق دوباره این نظام با نظام عمومی و همسان‎سازی دوباره آن در آینده جلوگیری می‎کند، گفت: در پیش‎بینی مقررات خاص نیز حتما به این فرهنگ‌سازمانی توجه کنید تا قابلیت دفاع بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان توصیه کرد: به کارکنان این مجموعه با توجه به‌نظام رتبه‎بندی خاص آن‌ها و ویژگی مسئولیت‎هایی که بر عهده‌دارند توجه بیشتری شود تا احساس کنند و ببینند که ارزش آن‌ها در سطح شرکت و کشور دیده و قدر فعالیت‎های آن‌ها دانسته می‎شود.

پس از سخنان انصاری، پنج یادداشت تفاهم همکاری موسوم به «امانت» در حوزه منابع انسانی میان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و دانشگاه‌های تهران، علامه و انجمن مدیریت منابع انسانی امضا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.