| کد خبر: 181885 |

◄ نمایندگان از علل حضور کشتی‌های چینی در آب‌های عمان قانع نشدند

وزیر کشاورزی در پی اختلال در فعالیت صیادان ایرانی دریای عمان به دلیل قرارداد با کشتی‌های چینی از طرف نمایندگان مردم در خانه ملت کارت زرد گرفت.

تین نیوز

وزیر کشاورزی در پی اختلال در فعالیت صیادان ایرانی دریای عمان به دلیل قرارداد با کشتی‌های چینی از طرف نمایندگان مردم در خانه ملت کارت زرد گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 بهمن) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال سیده فاطمه ذوالقدر و 39 نفر از نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت ایجاد اختلال در فعالیت و زندگی صیادان ایرانی در آب‌های دریای عمان به واسطه قرارداد رسمی بلندمدت سازمان شیلات با کشتی‌های چینی برای صید در عمق 5200 متری دریای عمان با 43 رأی موافق، 149 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در جلسه توضیحات وزیر را قانع کننده ندانستند.

در اجرای ماده 207 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سوال فوق در جلسه رسمی روز سه‌شنبه مورخ 17 آبان سال 97 کمیسیون با حضور اکثریت نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سوال کنندگان و وزیر مربوطه مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کنندگان از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند 3 ماده 207 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.