| کد خبر: 181875 |

با حضور مدیرعامل و مجریان شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) صورت گرفت؛

◄ بازدید از روند ساخت بدنه‌ها و مونتاژ نخستین رام پروژه 70 دستگاه واگن

ساخت بدنه آلومینیومی و رنگ‌آمیزی اولین رام پروژه 70 دستگاه واگن ترخیص شده از گمرک شهید رجایی بندرعباس به اتمام رسیده و مونتاژ آن آغازشده است.

تین نیوز

ساخت بدنه آلومینیومی و رنگ‌آمیزی اولین رام پروژه 70 دستگاه واگن ترخیص شده از گمرک شهید رجایی بندرعباس به اتمام رسیده و مونتاژ آن آغازشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام به همراه مجریان و مدیران فنی و مهندسی این شرکت از شرکت واگن سازی تهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند تکمیل و مونتاژ نخستین رام واگن‌های ترخیص شده قرار گرفت.

در این جلسه علی امام با اشاره به ترخیص 70 دستگاه واگن مترو، بیان داشت: تاکنون 85 درصد از قطعات و تجهیزات مربوط به این 70 دستگاه از بندر شهید رجایی بندرعباس ترخیص و در اختیار شرکت واگن‌سازی قرارگرفته است و امیدواریم مابقی قطعات نیز هرچه سریع‌تر ترخیص و عملیات ساخت و مونتاژ واگن‌ها صورت بگیرد.

امام افزود: با توجه به تکمیل ساخت بدنه و رنگ‌آمیزی رام نخست پروژه 70 دستگاه واگن، امیدواریم با آغاز مونتاژ این بخش از قطارها، شاهد ورود اولین قطار آماده‌شده به شبکه متروی تهران در نوروز سال 98 باشیم.

در این جلسه که با حضور مجتبی گلشنی، مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران در محل این شرکت برگزار شد، تاکید شد اقدامات لازم برای ترخیص 15 درصد تجهیزات باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.