| کد خبر: 181843 |

رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی خبر داد:

◄ اجرایی 32کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران

کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران اجرا شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از اجرای 32 عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای ارتباطی مازندران بااعتباری بالغ‌بر 160 میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابطعمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران، جمشید علیزاده ضمن اعلام این خبر افزود: موثرترین شرایط برای حمل‌ونقل آرام و ایمن ، داشتن یک‌رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

علیزاده اظهار کرد: ازاین‌رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای تنکابن –رامسر ، کیاسر-فولاد محله ، بابل –آمل، سوادکوه ، ساری –گلوگاه ، آمل-محمود آباد-فریدونکنار ، بابلسر – محمودآباد، نکا- نیروگاه –گهرباران- سه‌راهی اسلام‌آباد، جواهرده رامسر ، بهنمیر –بابل ، جنت رودبار رامسر ،گلوگاه - نیالا ، رویان- گلند رود –وازک ،آمل –نور- چالوس –رویان و تاشکوه نور در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون‌گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی استان خاطرنشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

وی در ادامه گفت: لکه‌گیری به طول 75هزار متر مربع و درزگیری به طول 37 هزار متر در سطح طول مسیر حوزه استحفاظی در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.