| کد خبر: 181828 |

هم‌زمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

◄ بوق شناورها در بزرگ‌ترین پایانه ترانزیت خودرو کشور

بوق شناورها در بزرگ‌ترین پایانه ترانزیت خودرو کشور طنین‌انداز شد.

تین نیوز

هم‌زمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به میهن اسلامی، راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح جمعه دوازدهم بهمن‌ماه، بوق کشتی‌ها و شناورهای مستقر در اسکله‌های بنادر غرب هرمزگان به صدا درآمد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، کاپیتان «قاسم عسکری نسب» مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام به کشورمان گفت: نواخته شدن بوق کشتی‌ها که همه‌ساله به میمنت ورود بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد نمادی از فریاد عدالت‌خواهی و جشن و سرور ملت قهرمان و فجرآفرین ایران اسلامی است که پس از سال‌ها مبارزه و پایداری توانسته است کاخ استبداد رژیم منحوس پهلوی را فروبریزد و ضمن رهایی از ظلم و ستم آنان، طعم استقلال و آزادی را به معنای واقعی کلمه بچشد.

عسکری‌نسب افزود: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب امام رهنمودهای مقام معظم رهبری با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

هم‌زمان با به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، خودروهای یگان گارد و انتظامات و آتش‌نشانی نیز با به صدا درآوردن آژیر خود به رژه در سطح این مجتمع بندری پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.