| کد خبر: 181767 |

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین:

فردا ، آغاز بکار چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

تین نیوز

این نمایشگاه که در واقع تضمن امنیت نیازهای اساسی کشور را به نمایش می گذارد،در چهار بخش اصلی«تجهیزات»،«حمل و نقل و انباری داری»، «پخش»و«سیستم های اطلاعاتی ارتباطاتی و نرم افزاری» برگزار می شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ بنادر و اپراتورهای ترمینالی، حمل و نقل سنگین و نیمه سنگین، انبارها و سیلو ها، تجهیزات بارگیری، لجستیک سخت ،شبکه های توزیع و پخش مواد غذائی، دریافت و دخیره سازی و توزیع کالا، حمل و نقل زمینی هوایی و دریایی، خطوط حمل و نقل اقیانوس ها، سیستم های نگهداری مواد و سیستم های تامین امنیت حمل و نقل بخش هایی از چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین است.

مراسم گشایش این نمایشگاه صبح فردا با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی، حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های ایران و پورسید آقایی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران برگزار می شود.

لجستیک زنجیره ای از مراحل مختلف تولید کالاها، خدمات و برنامه ها تا رسیدن به دست مصرف کننده است و این موضوع نقش حیاتی در اقتصاد مقاومتی، خودکفائی و مدیریت تامین نیازمندی های جامعه دارا می باشد بویژه در حال حاضرکه کشورمان با تحریم های ظالمانه مواجهه شده لجستیک از اهمیت فوالعاده ای برخوردار است. در این نمایشگاه اکثر وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها، دستگاه ها و انجمن ها توانمندی های لجستیک خود را به نمایش می گذارند.

علی محتشم امیری ، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: امسال نمایشگاه لجستیک تهران میزبان تعداد زیادی از دست اندرکاران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که امید می رود با ایجاد فضای مناسب برای تعامل و تبادل کالا، تکنولوژی و دانش لجستیکی باعث رشد این صنعت و در نهایت با حرکت به سمت تولید بهینه سبب رشد در تولید ملی شود.

وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین و در کنار شرکت های ایرانی، نمایندگان و شرکت هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، روسیه، چین، آذربایجان و آلمان نیز حضور و مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سالن های 6 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران و در فضایی بالغ بر 6 هزار متر مربع برپا شده است،گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و نمایش شبکه ای گسترده از فعالین صنعت لجستیک، برقراری ارتباط و پیوند مناسب بین عرضه کنندگان و متقاضیان خدمات این صنعت، ایجاد بستری مناسب در زمینه های مرتبط با لجستیک، زنجیره تامین و شبکه های کسب و کار، تعامل و همکاری پویا با دانشگاه های معتبر و نهادهای مرجع و دانش بنیان است.

محتشم امیری افزود ارائه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را مهمترین هدف و حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور را مهمترین اولویت برپایی این نمایشگاه بیان کرد.

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین از فردا تا 16 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.