| کد خبر: 181727 |

ضرب الاجل 5روزه به 12 هزار راننده اسنپ برای دریافت معاینه‌فنی

مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به این نکته نیز اشاره کرد که، شهرداری به شدت از این اقدام شرکت حمل‌ونقل هوشمند اسنپ حمایت می‌کند.

تین نیوز

مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از وجود 12 هزار خودروی فعال در شرکت حمل‌ونقل هوشمند اسنپ و الزام این تعداد خودرو به اخذ برگه معاینه‌فنی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علی پیرحسین‌لو با اشاره به همکاری خوب مسئولان اسنپ در فراخوان خودروهای فاقد معاینه‌فنی خود، تصریح کرد: ارسال پیامک به اسنپی‌های فاقد معاینه‌فنی از سوی این شرکت هوشمند حمل‌ونقلی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یک اتفاق خوبی در ارتباط شهرداری با اسنپ در روزهای اخیر افتاده است، گفت: طبق آمارهای غیررسمی، بیش از 12 هزار خودرو که در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند، فاقد معاینه‌فنی هستند. به طور قطع همه خودروهای عضو در اسنپ فعال نیستند، اما حتی تعداد بسیار کمتر از این هم واقعاً برای آلودگی هوای کلان‌شهر تهران خطرناک است.

به گفته پیرحسین‌لو، اسنپ به آن تعداد از راننده‌های خود که خودروی آنها معاینه فنی ندارد، اپیامک ارسال کرده و رانندگان خودرو فعال در این بخش موظف هستند تا روز شنبه هفته آینده برابر با 15 بهمن‌ماه مهلت دارند برای کنترل آلایندگی و دریافت معاینه‌فنی به 4 مرکزی که ظرف چهار روز آینده برای ان‌ها در نظر گرفته خواهد شد، مراجعه کنند و در غیر این صورت حساب کاربری‌ به منظور ادامه حضور در این شرکت تا دریافن برگه معاینه‌فنی مجاز مسدود خواهد شد.

مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به این نکته نیز اشاره کرد که، شهرداری به شدت از این اقدام شرکت حمل‌ونقل هوشمند اسنپ حمایت می‌کند. ابتدای کار تاکسی‌های اینترنتی بدون هماهنگی با شهرداری بود و نگرانی شهرداری نیز از جنبه‌های افزایش ترافیک و آلودگی محیط‌زیست به اطلاع آن‌ها رسید. جلساتی در این خصوص تشکیل شد که در نهایت منجر به همکاری اخیر اسنپ با شهرداری در زمینه حضور اجباری خودروهای تحت نظارت این شرکت در مراکز معاینه‌فنی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.